UBER și FRURU lansează UberFEEDS: donații zilnice de alimente sănătoase către asociații partenere

UBER și FRURU lansează UberFEEDS: donații zilnice de alimente sănătoase către asociații partenere

UBER și FRUFRU au dezvoltat împreună un parteneriat prin care, zi de zi, sute de produse alimentare sănătoase și proaspete vor ajunge, pentru început, la beneficiarii a trei organizații: Fundația Hospice Casa Speranței, Fundația Regina Maria și Asociația SOS Satele Copiilor. Inițiativa vine în contextul în care,  în România, se aruncă anual 5 milioane de tone de mâncare. În același timp, peste 500,000 de persoane suferă de foame și trăiesc zi de zi la limita subzistenței.

UberFEEDS este o modalitate concretă de a reduce risipa și de a distribui alimente către oamenii care au nevoie de ajutor. În drumul lor spre casă sau într-o pauză între curse, șoferii parteneri Uber merg la magazinele FRUFRU, ridică produsele alimentare și le transportă apoi către asociațiile partenere. Acestea se ocupă mai departe de distribuția produselor către familii, copii și bătrâni care au nevoie de ajutor, contribuind astfel la reducerea risipei.

Pentru început, UberFEEDS va livra produse alimentare către trei asociații partenere, cunoscute pentru impactul social pe care îl au în România:

  • Fundația Hospice Casa Speranței, organizație non-profit înființată în 1992 la Brașov care oferă gratuit servicii de îngrijire paliativă. Peste 20.000 de copii și adulți diagnosticați cu boli incurabile au beneficiat până în prezent de serviciile Hospice;
  • Fundația Regina Maria, organizație de caritate care oferă asistență medicală integrată pentru persoanele fără venit și fără asigurare medicală, sau cu venituri mici, prin intermediul Policlinicilor Sociale din București;
  • SOS Satele Copiilor, organizație nonguvernamentală care oferă asistență și sprijin copiilor care au pierdut sau riscă să piardă îngrijirea familiei lor biologice. Asociația oferă îngrijire alternativă și realizează planuri individualizate pentru fiecare copil.

Asociațiile care au nevoie de ajutor și vor să ofere produse alimentare beneficiarilor, se pot înscrie completând formularul de aici.

Restaurantele și centrele comerciale care vor să se implice donând produse alimentare prin UberFEEDS se pot înscrie completând formularul disponibil online aici.

"Lucrăm zi de zi pentru a face orașele mai accesibile și a eficientiza modul în care oamenii se deplasează prin oraș. Cu UberFEEDS facem un nou pas - ne implicăm activ în viața oamenilor din oraș cu ajutorul comunității șoferilor parteneri Uber care, în drumul lor spre casă sau în pauza dintre curse, colectează produsele FRUFRU și le donează asociațiilor partenere care au nevoie de ajutor. Am pornit UberFEEDS cu trei asociații partenere în a căror misiune credem, însă ne propunem să creștem numărul beneficiarilor de-a lungul timpului. Lansăm pe această cale și un apel la implicare către toate restaurantele și centrele comerciale care vor să se implice donând produse alimentare. Alături de partenerii noștri, noi ne vom ocupa să ajungă la cei care au cea mai mare nevoie de ele.", a declarat Irina Scarlat (Marketing Manager Uber România).

 

 

"UberFEEDS e foarte important pentru noi deoarece e un proiect perfect aliniat cu motivul principal pentru care există FRUFRU: acela de a face bine. modul în care facem asta este depunând toate eforturile ca prin cât mai multe forme, mâncarea sănătoasă, proaspată și mai ales fără bazaconii să fie accesibilă tuturor, oriunde și oricând. We do good with food. UberFEEDS e soluția frumoasă și rapidă prin care putem oferi ajutor Asociațiilor partenere, reducând pierderile de mâncare la minim sau deloc (food waste-ul fiind de altfel o problemă majoră la nivel global). Pe scurt, nu ar trebui să ne permitem să aruncăm mâncare, în condițiile în care sunt mulți oameni care au nevoie de ea. Sperăm ca acest proiect să inspire cât mai multe organizații să se alăture cauzei și proiectul să devină astfel un catalizator de bine la nivelul întregii comunități. primim cu drag orice sugestii prin care putem duce cauza mai departe, în beneficiul a cât mai mulți.", Echipa FRUFRU Fără Bazaconii.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related