Desi avea un job stabil (8 ani de project management pe proiecte in zona IT), preocuparea Irinei Tenovici pentru designul vestimentar a determinat-o sa-si inceapa propriul business. Primul pas: o negociere neortodoxa la locul de munca, ca ziua vineri sa-i ramana libera. In contextul asta, a aparut si numele brandului: HappyFriday.
O echipa de croitorese, cateva piese lucrate si un shooting mai tarziu, brandul s-a lansat official cu tot cu shop online. Se intampla in 2012. De acolo, a inceput sa lucreze la cate doua colectii pe an si la promovarea lor pe cateva marketplace-uri din Romania, la targurile de profil si in online (campanii Facebook, Adwords, SEO). Un prieten, care a tinut locul unui business angel, a finantat proiectul Irinei cu 20.000 de Euro in 2016 si cu 16.000 de Euro in 2017. Astfel, rezultatele fiind multumitoare, investitiile in campaniile online au crescut de la 50-70 de euro pe luna, la 700-1.000.