Cel mai nou raport al echipei Questia Group include date despre stilul de viata si preferintele tinerilor, precum si o segmentare a generatiei 18-24 ani.
Impletind date din desk research cu cele din studiile Questia, "Young Consumers: Segmenting a Generation" se adreseaza oricarui profesionist din mediul academic sau de afaceri interesat de o mai buna intelegere a tinerilor, a valorilor, aspiratiilor si atitudinilor acestora. Raportul urmareste sa fie un suport solid pentru toti cei care doresc sa exploreze preferintele tinerilor si sa le inteleaga nevoile, astfel incat sa le ofere produse si servicii adaptate intereselor lor.
„Prin aceasta segmentare a tinerilor, vrem sa oferim suport profesionistilor in construirea tacticilor de marketing care targeteaza aceasta generatie. Raportul ofera numeroase informatii atat din desk research, cat si direct de la consumator menite sa ofere o intelegere in profunzime a stilului de viata si a comportamentelor acestora.”, spune Andreea Nedelcu, Chief Business Development Officer la Questia Group.
„Este timpul sa lasam deoparte prejudecatile despre tineri si sa intelegem universul acestora asa cum este el astazi in Romania. Raportul transpune cititorul in viata din offline si online a tinerilor. Mai intai, prin date ce tin de relatia lor cu prietenii si familia, modul prin care acestia isi petrec timpul liber, pattern-urile de consum, dar si relatia extrem de apropiata a acestora cu tehnologia. Prin segmentele identificate, raportul ofera o imagine cat mai apropiata de ceea ce numim ’cultura tinerilor’ cu stiluri, comportamente si interese extrem de diverse”, afirma Andrada Nimu, Chief Research Officer la Questia Group.
Materialul „Young Consumers: Segmenting a Generation" poate fi descarcat gratis de aici:
http://questiagroup.com/whitepapers/download?id=1.
Cei interesati de mai multe detalii despre acest raport, dar si de alte date din studiile Questia Group, pot trimite un e-mail pe adresa: [email protected].
Questia Group este o companie de cercetare de piata independenta, 100% romaneasca, cu prezenta in Europa, Asia si Africa.