Cupa Intercartiere Falemi Nana Powered by Netbet - cea mai mare competiție de fotbal pentru amatori

Cupa Intercartiere Falemi Nana Powered by Netbet - cea mai mare competiție de fotbal pentru amatori

145 de echipe și 1300 de jucători au participat în perioada 20 mai – 4 iunie la cele șase etape de calificări din cadrul Cupei Intercartiere și 24 cele mai bune echipe s-au calificat în turneul final și au disputat șansa la primele locuri de pe podium.

S-au scris povești frumoase timp de o lună de zile, s-au născut rivalități, emoții, promisiuni la antrenamente mai serioase și o dorință colectivă de a juca fotbal între prieteni, vecini, colegi. Au participat în competiție atât echipe deja formate, cât și grupuri de prieteni motivate de priejul de distracție și premiile puse în joc de organizatori. Cel mai vârstic participant în vârstă de 60 de ani s-a declarat bucuros că poate juca în cadrul competiției fotbalul copilăriei sale, iar vocea colectivă a celorlalți jucători au întărit această afirmație. De la mic la mare, constructori, șoferi, pompieri, aviatori, polițiști sau manageri de top au avut un singur scop: să joace fotbal împreună.

Numitorul comun al zilei de sâmbătă a fost reînvierea fotbalul copilăriei, jucat în spatele blocului, pe terenurile școlilor sau în parc. Cele 4 echipe care au urcat pe podium sunt: Brazil, Tinerii Titani, FC Good Times și Fly Friends.

4 săptămâni consecutive de fotbal autentic s-au încheiat sâmbătă, 10 iunie, în parcul Crangasi, cu Finala competiției Cupa Intercartiere Falemi Nana powered by NetBet. Marea câștigătoare a Finalei a fost declarată echipa Brazil, care a reprezentat cartierul Bucureștii Noi.

 

Ca stil de joc, câștigătorii Cupei Intercartiere Falemi Nana Powered by Netbet și-au stabilit o țintă ambițioasă, stilul Barcelonei, aceștia declarând că s-au înscris în competiție motivați de cel mai frumos fotbal care a existat vreodată, fotbalul jucat în curtea școlii. Pe ei îi puteți găsi jucând fotbal vinerea de la ora 8, pe terenurile sintetice din București. Sponsorul Tehnic al competiției, Joma România, a oferit echipamente complete tuturor membrilor echipei câștigătoare, pentru a încuraja antrenamentele cât mai dese și un stil de viață sănătos.

Pe locul 4, Fly Friends, echipa de aviatori avându-l drept capitan pe Theodor Trandafir. După ce a supraviețuit unui accident grav, acesta era creditat cu șanse minime de a mai putea merge vreodată. De aceea, capitanul echipei a reprezentat personificarea spiritului de luptă pe teren, motivându-și colegii să viseze la podiumul Finalei. Portarul echipei Fly Friends promite că 5 din cei 4 copii ai lui vor fi fotbaliști la Cupa Intercartiere. Înainte de competiție, Fly Friends au declarat că, dacă vor caștiga, „vom ascunde banii de neveste și ne vom înființa un club profesionist de golf in Principatul Monaco, o discotecă la Dubai și vom cumpăra Clubul Chelsea, al carui nume il vom schimba în Celsii. Nu am vrea să fim antrenați de Falemi. E workaholic și maniac cu pregătirea fizică, ne-ar băga burțile în depresie și nu am mai bea berile cum se cuvine!”

 

S-au acordat premii speciale pentru Fair Play, precum și pentru Cel mai bun portar, Cel mai bun jucător sau Golgheterul turneului.

 

Publicul a avut șansa de a face jonglerii cu mingea, sub îndrumarea atentă a celor doi freestyleri invitați în competiție: Ștefan Florescu și Alexandru Stan. Cel mai abil învățăcel a fost recompensat cu un premiu oferit de HTC, un telefon de ultima generație.

 

Valoarea totală a premiilor a depășit suma de 10 mii de euro, fiind acordate premii în bani și echipamente Joma, dar și bilete la meciurile echipei naționale de fotbal a României.

Falemi Nana (inițiatorul acestui proiect) declară: "Un vis împlinit, o bucurie personală și o competiție oferită tuturor iubitorilor de fotbal. Sper că am reușit să pornim o tradiție, să generăm un fenomen și să ne revedem cât mai des la fotbal între prieteni."

 

Văcăruș Valentin (manager Godmother – agenție parteneră în proiect): "Ne-am poziționat la Godmother ca brand experience artisans iar Cupa Intercartiere este proiectul perfect în care brandurile comunică și se împreietenesc cu targetul; într-un cadru natural, într-un dialog sincer, folosind o pasiune a oamenilor și mai ales cu zâmbetul pe buze; Au fost multe activări, au fost multe premii și putem să ne bucurăm de o bază de date generoasă și de o comunitate reală și activă."

 

Horia Valuch (COO NetBet Romania) declară: "Partenerii NetBet din lumea sportului au fost mereu și sunt sportivi de elită, iar NetBet a fost mereu nelipsit la evenimente sportive de top. Însă performanțele de vârf sunt doar vârful piramidei. La baza acesteia se află pofta de joc a tinerilor care fac primii pași către sportul de performanță pe terenul din spatele blocului. Aici e locul de naștere a marilor pasiuni și a gloriei. Știind aceasta, noi, iubitorii sportului de la NetBet, ne-am implicat în proiectul Cupa InterCartiere la fel de entuziast ca în orice alt eveniment de talie națională sau europeană. La finalul competiției, suntem mândri ca am reușit să reînviem atâta pasiune în fotbalul amator. Vremurile când în tot orașul se băteau mingile până seara târziu trebuie să revină și noi vom fi acolo să ajutăm."

 

O surpriză pentru jucători a fost prezența lui Macanache, al cărui concert inedit pe terenul de fotbal le a fost oferit acestora de către organizatorii turneului, Primaria Sectorului 6 și Centrul Cultural European Sector 6. Macanache a susținut această competiție, el însuși fiind fost sportiv și mare iubitor al fotbalului. În această calitate, rapperul român a participat la meciul amical dintre echipa Falemi și prietenii și echipa Times New Roman.

Prin intermediul purtătorului de cuvânt Calin Petrar, aceștia din urmă au declarat: "Sâmbătă a fost ziua în care redactorii TNR au făcut mai multă cinste tricoului Naționalei decât jucătorii lui Christoph Daum. Echipați cu tricourile oficiale ale Naționalei, am jucat două meciuri amicale cu echipa lui Falemi la Cupa cartierelor, reușind de fiecare dată să pierdem la un singur gol diferență. La final, am simțit că merităm cu adevărat berile de la terasa de lângă terenuri. Probabil și tricolorii ăia profesioniști au mers la bere după meciul lor, dar cu siguranță nu le-au meritat la fel de mult ca redactorii TNR."

 

Finala Cupa Intercartiere Falemi Nana powered by NetBet a fost un prilej de distracție și socializare prin sport, unindu-i pe toți participanții sub același gând: dragostea pentru fotbal. Astfel, Cupa Intercartiere Falemi Nana powered by NetBet a reușit ce și-a propus: să aducă oamenii pe terenul de fotbal.

 

Mulțumim pe această cale susținătorilor și sponsorilor care au făcut posibilă realizarea turneului Cupa Intercartiere Falemi Nana:

  • Federației Române de Fotbal, pentru ajutorul fără egal oferit în calitate de susținător oficial. Recunoștința noastră se îndreaptă către Razvan Burleanu, Ciprian Paraschiv, Răzvan Mitroi, Daniel Petcu și întregii echipe FRF și Împreună suntem Fotbal.
  • NetBet – sponsor principal al competiției, prin Mihai Manoilă și Horia Valuch, care au creat cadrul ideal pentru desfășurarea primului turneu de fotbal pentru amatori și neprofesioniști din București.
  • Joma România – sponsorul tehnic al competiției, ce a susținut visul lui Falemi Nana de a crea o competiție a fotbalului curat și a celor ce joacă cu sufletul.
  • Primaria Sectorului 6 și domnului Primar Gabriel Mutu, care a dat dovadă de o implicare enormă, din dorința de a le oferi locuitorilor sectorului 6 un spectacol fotbalistic, dar și de a crea o tradiție pentru viitorul tuturor bucureștenilor.
  • Centrul Cultural Europeal Sector 6 prin Cosmin Teleasă și Adriana Marcu, care au fost prezenți pe teren de dimineață pânî seara, fiind parte activă din organizare și punându-și toată experiența în joc pentru realizarea unui spectacol plin de emoție.

Mulțumiri speciale și către: Theodor Trandafir, Auchan, Cramele Liliac, Soft Galaxy, Cocor Media Grup, HTC, Times New Roman, Inga Media, Sport.ro, Radio Sport Total FM, Kooperativa 2.0, Radio Zu.

Cupa Intercartiere Falemi Nana powered by NetBet este un eveniment pentru amatori dedicat iubitorilor fotbalului din București și se desfășoară după regula clasică a fotbalului în cartier: 2 goluri sau 10 minute, 6 contra 6, fara arbitri. Realizatorii proiectului sunt Falemi Nana si agenția de comunicare Godmother.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Godmother

We are brand experience artisans Godmother inseamna pasiune. Pasiune pentru crearea unor experiente de brand pozitive, bazate pe conexiuni profunde intre brand si consumator. Ne propunem sa inspiram audientele prin... vezi detalii »

Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related