[Designer e-Fashion] Corina Vladescu: Am avut reorders de la un mare magazin din Dubai prin WhatsApp

[Designer e-Fashion] Corina Vladescu: Am avut reorders de la un mare magazin din Dubai prin WhatsApp

Pentru un brand de haine lansat in 2008, cand piata de fashion online nu prea era si criza economica dadea navala, showroom-ul era un must iar prezenta in reviste si la targuri era cea mai buna promovare.

Vorbim din experienta Corinei Vladescu si a brandului propriu de haine, pe care l-a lansat fara sa testeze piata sau fara sa aiba o baza de business pregatita pentru situatii de criza. Dar s-a adaptat din mers, iar brandul ei a evoluat. Primul upgrade a fost realizat in 2011, prin lansarea shop-ului online. Inca de la inceput, Corina, care s-a implicat in design, a ales un UI curat, cu accent pe produse, si un UX fara creare cont, pop-up-uri cu subscribe sau formulare de completat. In ceea ce priveste adminul, una dintre cele mai importante functii este cea prin care buyerii magazinelor cu care colaboreaza pot accesa lookbook-urile si comanda cu 6 luni inainte de lansarea colectiilor. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related