[Designer e-Fashion] Flore Diana: Consumatorii devin din ce in ce mai nemultumiti, mai putin predictibili

[Designer e-Fashion] Flore Diana: Consumatorii devin din ce in ce mai nemultumiti, mai putin predictibili

Pana acum, in seria noastra despre designer e-fashion, ni s-a transmis ca userul, de regula, e reticent sa cumpere online fara sa probeze piesele dorite. Diana Flore adauga la asta faptul ca acesti consumatori de fashion din online sunt din ce in ce mai putin predictibili. Pe principiul "see now, buy now", nimeni nu stie ce vrea pana nu-l vede.

Fata de brandurile massmarket, dezavantajul unui designer ca Diana e doar la nivel de rapiditate a livrarii. Cerinta i-o atribuie generatiei Z, pe care vrea sa si-o impuna ca target, in timp ce majoritatea shopurilor de designer se adreseaza millennialsilor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related