[Business de vacante] Andreea Nechifor (Mr. Tripp): In special pe segmentul nostru de "incoming", o strategie de comunicare care sa imbine online-ul si offline-ul este vitala

[Business de vacante] Andreea Nechifor (Mr. Tripp): In special pe segmentul nostru de "incoming", o strategie de comunicare care sa imbine online-ul si offline-ul este vitala

Daca saptamana trecuta am stat de vorba cu manageri si owneri de agentii al caror focus este, in mare parte, satisfactia romanilor, astazi comtinuam seria noastra dedicata pietei romanesti de travel cu o agentie care performeaza in segmentul de "incoming". Mr Tripp pune tururi ghidate prin Romania la dispozitia turistilor straini care vin la noi pentru o portie de Bucuresti sau Transilvania. 

Cel mai bine vandut produs al agentiei, spune Andreea Nechifor, Communication & Marketing manager al companiei, este "Day Trip to Dracula's Castle".  Iar prin nou-lansata platforma grayline.ro, agentia ofera romanilor si strainilor informatii, stafuri, harti si liste cu principalele atractii din Romania.

De asemenea, echipa Mr. Tripp contribuie la o experienta buna a turistilor straini veniti in Bucuresti prin intermediul "primului centru privat de informare turistica pe Calea Victoriei, unde oferim gratuit consultanta specializata".

 

Rolul agentiilor de travel, in 2017

Rolul agentiilor, in Romania dar si la nivel global, a evoluat de la indeplinirea rolului de intermediar intre agentii economici din domeniu si turisti, la acela de consilier, sau "expert local" care este in masura sa gaseasca vacanta ideala, in functie de buget si preferinte.

Evolutiile din domeniu – platforme precum Booking si Airbnb (dar si cresterea zborurilor lowcost) le permit turistilor sa se implice activ in organizarea excursiilor, iar produsele oferite de agentii trebuie sa vina in completarea vacantei. 

 

Produsele agentiei

Cel mai solicitat produs este cu siguranta "Day Trip to Dracula's Castle", iar acest lucru se datoreaza in principal atentiei de care se bucura Transilvania in presa internationala. Aceasta atentie a culminat in 2016 cu plasarea sa pe prima pozitiei in topul Lonely Planet destinat celor mai spectaculoase regiuni din lume.

 

Turistii vin atrasi de mitul Contelui Dracula si de frumusetea medievala specifica regiunii care fascineaza calatori din toate colturile lumii.

Tururile ghidate prin Bucuresti si zonele din apropiere reprezinta o alta categorie de baza – cei mai multi turisti care ajung la Bucuresti calatoresc in interes de serviciu, deci au la dispozitie timp limitat pentru a descoperi tara, iar produsele ideale pentru acest target sunt tururile de jumatate de zi sau de o zi care sa includa principalele atractii din apropiere.

 

Oferta noastra a evoluat impreuna cu cresterile din domeniu. De exemplu, cresterile in randul turistilor din tari dezvoltate din cadrul U.E. dar si din Asia si America au adus necesitatea unui produs care sa promoveze experienta Europei de sud-est. Astfel, am creat tururi care includ Romania si Bulgaria, care sunt destul de solicitate.

 

Produsele de nisa

Le oferim, dar nu avem pachete prestabilite. Abordarea noastra pentru aceste produse speciale este realizarea de pachete personalizate, in functie de dorintele si preferintele turistilor care le solicita.

Aceste produse sunt in crestere; atat in Romania, cat si la nivel global. Turistii cauta sa experimenteze aromele si produsele locale, iar noi suntem mereu in cautare de locatii aparte care sa le ofere turistilor experiente unice.

 

KPIs pentru anul in curs

Anul acesta ne concentram pe promovarea brandului Gray Line Romania in randul partenerilor locali si internationali. In 2016, Mr. Tripp a devenit membru Gray Line Worldwide, cel mai mare tour provider din lume, cu o istorie incepand in anul 1910.

In prezent, Gray Line Wordwide are peste 700 de locatii, acoperind 6 continente si o impresionanta oferta de peste 3,500 de tururi si excursii oferite de experti locali, politica retelei fiind selectarea unei agentii din fiecare destinatie, tind cont de cele de inalte standarde de calitate si profesionalist in selectarea agentiilor partenere.

Am lansat recent noua platforma grayline.ro, unde turistii straini, dar nu numai, pot gasi vacanta ideala in Romania fie ca sunt in cautarea aventurilor de o zi in Transilvania, tururilor ghidate prin Bucuresti care sa includa principalele atractii sau escapadelor de cateva zile in orasele cu sarm medieval.

 

Platforma este atractiva si usor de navigat pentru turisti si permite agentiei o gestionare eficienta a rezervarilor, cu posibilitatea de a organiza tururi, excursii si transferuri in aceiazi zi.

 

Turismul din online si offline

In domeniul turismului, in special pe segmentul nostru de "incoming", o strategie de comunicare care sa imbine cele doua componente online si offline este vitala!

Pentru a raspunde nevoilor vizitatorilor straini si a le oferi o vacanta de neuitat in Romania, serviciile turistice oferite trebuie sa respecte cele mai inalte standarde de calitate si profesionalism, totul sustinut de o retea solida de centre de informare turistica.

In master plan-ul de dezvoltare al turismului din Romania, centre de informare turistică (CIT) reprezintă o resursă valoroasă de furnizare a informaţiilor pe loc şi de influenţare a opţiunilor vizitatorilor insa.

In realitate, aceste centre lipsesc sau nu indeplinesc standardele cu care turistii sunt obisnuiti de alte capitale europene. Aceasta a fost o problema pe care am sesizat-o inca din 2014, cand am deschis primul centru privat de informare turistica pe Calea Victoriei, unde oferim gratuit consultanta specializata si materiale precum harti si brosuri unde turistii pot descoperi numeroase optiuni.

 

Comunicarea serviciilor

Asa cum spuneam, strategia de comunicare imbina cele doua componente online si offline pentru a ne permite sa atingem toate segmentele de interes.

Campaniile noastre vizeaza atat sfera B2B pe care o targetam prin publicatiile de profil si participarea la cele mai renumite evenimente din domeniu – de exemplu targurile anuale World Travel Market London dar si clientul final, turistul care doreste sa calatoreasca in Romania.

In comunicarea online cu turistii avem o abordare bazata pe experienta, comunitate si continut original, care sa ne recomande ca fiind "expertul local". Strategia noastra include "press and blogger trips", care genereaza continut original si relevant. Turistii descopera prin aceste articole si postari atractiile din Romania, primesc recomandari si isi impartasesc impresiile de vacanta.

In 2016, principalele campanii au targetat Bucuresti ca destinatie de city break si desigur Transilvania – am fost agentia care a sustinut campania de lansare a noii rute Blue Air Birmingham – Bucuresti. De asemenea, printr-un Vlog de 72 de ore, am colaborat cu bloggeri de travel care au realizat articole tip "city guide" extrem de cautate de turisti.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related