BETANO.com, operator internațional de pariuri sportive si cazinou online, devine partener principal al Universității Craiova. Anunțul oficial a fost făcut astăzi, în cadrul unei conferințe de presă desfășurate la Hotel Ramada din Craiova, unde clubul a prezentat noul echipament de joc pentru sezonul 2017 - 2018, noua componență a echipei tehnice și cele mai recente transferuri. Odată cu acest parteneriat, logo-ul Betano va fi prezent pe partea frontală a tricourilor oficiale de joc ale Universității Craiova, pentru următorii trei ani.
Cea mai reprezentantivă echipă de fotbal a Olteniei, Universitatea Craiova, a fost prima echipă românească de fotbal care a ajuns într-o semifinală de cupe europene. Astfel, Betano se alătură „Științei”, un proiect cu o bază solidă, cu o evoluție notabilă și cu potențial de creștere.
Meciurile de acasă ale echipei de fotbal a Craiovei vor fi găzduite în curând pe noul stadion „Ion Oblemenco”, cu peste 30.000 locuri, care va fi inaugurat până la finalul anului. Stadionul reprezintă un proiect de amploare pentru sportul românesc și se anunță a fi cel mai modern din România. Jucătorii echipei Universitatea Craiova vor intra pe noul stadion pentru prima dată purtând echipamentele cu logo-ul Betano.
"Ne bucurăm că am găsit în cadrul clubului sportiv Universitatea Craiova valori și obiective care ne sunt familiare - multă muncă investită în îmbunătățiri constante, efort susținut pentru obținerea recunoașterii, spirit de luptător. Toate acestea au dus la una dintre cele mai loiale comunități de fani, ‘leii’, cum știm că sunt denumiți. Credem că acest parteneriat va fi unul pozitiv și de lungă durată, mai ales pentru că a fost construit pe o fundație solidă și pe valori puternice", a declarat Thanassis Kanouris (Head of International Marketing Betano.com).
"Le urăm celor de la Betano un bun-venit oficial în familia noastră de parteneri ai Universității Craiova. Credem cu tărie că asocierea acestor două entități este menită să obțină performanță, să ne crească potențialul și să ne îndrepte către obiective îndrăznețe. Având alături un partener atât de important, avem încrederea că putem ținti cât mai sus în acest sezon și că putem menține angajamentul nostru față de suporteri, în calitate de ‘Campioana unei mari iubiri’ ", a declarat Marcel Popescu (Manager General Universitatea Craiova).
Betano și brandul omolog Stoiximan operează în Grecia, Cipru și România. Betano oferă pe piața din România produse de top, precum pariuri pre-match și live, transmisiuni live ale competițiilor sportive, jocuri de cazinou și aplicații dedicate dispozitivelor mobile, combinate în mod armonios cu servicii de înaltă calitate pentru membrii săi, din luna mai 2016, când marca s-a lansat oficial pe piața din România.