În iulie și august, grădina ParkLake devine un spațiu de festival și vacanță

În iulie și august, grădina ParkLake devine un spațiu de festival și vacanță

ParkLake Shopping Center este gazda celor mai noi festivaluri din această vară – Jardin Urbain și Festivalul Grecesc, marcând astfel începutul campaniei „Este în natura ta să te bucuri de vacanță”. Pe toată perioada verii, ParkLake își surprinde vizitatorii cu momente de divertisment, mâncare tradițională grecească și mâncare gourmet, muzică bună și multe surprize, pentru o experiență completă de distracție și voie bună, în mijlocul naturii.

Festivalul Grecesc, o experiență mediteraneană în mijlocul naturii

ParkLake Shopping Center aduce Grecia mai aproape, între 22 și 23 iulie. Localizat în gradina ParkLake, Festivalul Grecesc propune vizitatorilor centrului comercial două zile de distracție și activități tematice. În cadrul festivalului, vor fi amenajate trei zone, pentru ca toți participanții să se bucure de o atmosferă tipic grecească: un moment artistic cu muzică live susținut de Meet the Greeks, dansuri tradiționale prezentate de Ansamblul Ellas, demonstrații de cooking și târg de produse grecești organizate de Carrefour. De asemenea, cei mici sunt așteptați să se distreze în zona de fotografie și să participe la atelierele special organizate pentru ei.

 

Jardin Urbain - eveniment gourmet și de socializare, marca Festival du Bonheur

Bucureștenii sunt așteptați la ParkLake în ultimele zile din iulie să deguste preparate delicioase și să ia parte la concertele susținute de Macanache (joi, 27 iulie), Moonlight Breakfast (vineri, 28 iulie), Les Elephants Bizarres (sâmbătă, 29 iulie) și Șuie Paparude (duminică, 30 iulie). Concertele vor avea loc în grădina ParkLake, începând cu ora 21:00. Pe perioada evenimentului, participanții vor fi întâmpinați cu activități interactive și cu o mulțime de opțiuni culinare de la parteneri precum Furgoneta, Drunken Squid, Smoking Pig, Lupo’s Van, Alioli, La nu știu cine, Gourmet Street Food, Big John, Arosticini, Caru cu cafea, Moritz sau Camionetta.

 

Escape Room – spațiu de aventură și distracție

Pentru cei mai curioși și îndrăzneți dintre vizitatorii centrului comercial, ParkLake Shopping Center va pregăti între 4 și 27 august o experiență reală de evadare din cel mai nou escape room. Evenimentul va include elemente de aventură și vânătoare de comori și va fi poziționat la etajul 1 din cadrul centrului comercial.

Prin campania “Este în natura ta să te bucuri de vacanță”, ParkLake Shopping Center oferă bucureștenilor evenimente și momente de de distracție petrecute împreună cu familia sau prietenii.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related