Bucureștiul, bijuteria ascunsă a Europei, în opinia turiștilor străini

Bucureștiul, bijuteria ascunsă a Europei, în opinia turiștilor străini
  • Proiectul ”Experience Bucharest” a promovat Bucurestiul in aceasta vara ca destinatie de top pentru turistii straini punand accent pe experientele autentice ale acestora in Capitala.
  • Bucurestiul a fost vedeta in social media, hastagul #experiencebucharest strangand peste 10,000 de fotografii si videoclipuri intr-un timp scurt.
  • Unul dintre videoclipurile despre Bucuresti al unui cuplu de canadieni a strans aproape 1,2 milioane vizualizari pe internet.

Arhitectura superba, arta urbana fascinanta, mancare excelenta si preturi foarte bune, bulevarde spatioase, un oras fermecator al contrastelor, bijuteria ascunsa a Europei, toate acestea sunt doar cateva dintre parerile celor peste o suta de invitati straini -  bloggeri, vloggeri, instagrameri, jurnalisti de travel, persoane publice pasionate de calatorii, care au participat in cel mai mare proiect de promovare turistica a Capitalei, Experience Bucharest.

Veniti la Bucuresti din toate colturile lumii, din Alaska si pana la Argentina si din Australia pana in Japonia, bloggerii din strainatate au pus Bucurestiul pe harta lumii, ca destinatie de top in 2017. Cumulat activitatea acestora este urmarita de un numar de peste 10 milioane de persoane din intreaga lume.

De exemplu, videoclipul unui cuplu de canadieni care au renuntat la slujbelor lor pentru a calatori prin lume, a adunat in doar cateva zile aproape 1,2 milioane de vizualizari pe internet.

 

 

De asemenea, Veru, o italianca, este de parere este de parere ca Bucurestiul este una dintre bijuteriile ascunse ale Europei si recomanda atat in videoclipul ei, cat si pe blog ca turistii care vin aici sa incerce gustoasele merdenele cu branza, specialitatile de covrigi si gogosile. Biserica Stravopoleos, Ateneul Roman, Palatul Parlamentului, Calea Victoriei, Lipscani, Cismigiu, Delta Vacaresti, nu lipsesc nici acestea din recomandarile bloggerilor straini, care recomanda capitala Romaniei ca fiind o destinatie internationala poate mai putin obisnuita la prima vedere, dar care isi merita toti banii.

 

"Chiar daca suntem la prima editie, suntem foarte bucurosi de interesul si entuziasmul oamenilor de a face parte dintr-o comunitate care practic a pus Bucurestiul pe harta lumii, ca destinatie de top pentru turistii straini. Asteptarile noastre au fost depasite in ceea ce priveste participantii la conferinta, astfel ca vom repeta experienta cu siguranta. Acum punem la cale un nou proiect asemanator, Experience Romania", declara Tudor Maxim (fondatorul Experience Bucharest).

 

Experience Bucharest a avut ecouri si in tara, nu doar in strainatate. In doar doua luni Bucurestiul a devenit o adevarata vedeta pe internet in Romania, in special in presa online, pe Instagram si pe Twitter, unde hastagul #experiencebucharest a strans peste 10,000 de postari, peste 90% fiind fotografii si videoclipuri despre Bucuresti.

"Bucurestiul nu este un oras usor de promovat pentru ca nu e nici Paris, nici Londra, si nici Roma sau Berlin. Insa are ceva al lui, un sarm aparte, poate sa fie o casa veche sau o zona plina de street-art sau poate sa fie agitatia din mijlocul Lipscaniului ori plimbarile lungi prin Herastrau. Foarte multi turisti straini care vin in Bucuresti spun cel mai adesea ca nu se asteptau sa fie atat de bine si ca orasul este bijuteria mai putin cunoscuta a Europei. Timp de doua luni am readus Bucurestiul in mijlocul conversatiilor turistilor straini, dar mai ales in randul romanilor, care se pot mandri cu o capitala admirata si iubita de cei mai multi care o viziteaza", a declarat Dorian Ilie (coordonatorul campaniei de PR din partea Rogalski Damaschin Public Relations).

 

Bucuresti, o destinatie din ce in ce mai atragatoare pentru turistii straini

Conform celor mai recente date ale Institutului National de Statistica, aproape 2,5 milioane de turisti straini au vizitat Romania in 2016, dintre acestia 1,1 milioane alegand Bucurestiul ca destinatie. Capitala a castigat peste 112.000 de turisti noi fata de anul precedent, mai arata datele Institutului National de Statistica, acest lucru insemnand o crestere a numarului de turisti cu circa 12% fata de 2015. Rata de crestere a numarului de turisti care viziteaza Bucurestiul este de 7,1% pentru perioada 2009-2016, ceea ce-l plaseaza

Experience Bucharest este cel mai mare proiect de promovare turistica a Bucurestiului realizat vreodata, care a avut loc in perioada 12-16 Mai 2017 in Bucuresti.Experience Bucharest este primul proiect voluntar al comunitatii Travel Massive Romania, o organizatie non-profit internationala, proiect in care sunt implicati peste 100 de voluntari. Prin acest proiect, Bucurestiul este promovat la nivel mondial prin intermediul unui numar de 100 persoane influente in mediul online din domeniul calatoriilor si turismului individual. Misiunea proiectului este aceea de a promova Capitala Romaniei ca destinatia preferata din Europa de Est a turistilor si calatorilor independenti.

Sponsori: Elevate, Pura Vida, Eurolines, TUI travel center, Radisson Blu Bucharest

Parteneri: Bucharest Tourism Board, Little Bucharest hostel, Pura Vida Sky Bar&Hostel, Garanti Bank, The Institute

Parteneri media: Wall Street, Profit, IQads, Discovery Romania, start-up.ro, Comunicate de afaceri, Vocea BIZ, HRB Trends, Horeca Insight Magazine, Romania Pitoreasca, Team 365, Romania pozitiva, Turism Market, Calatorul Digital, Imperator Travel, Barometer, Feedler, Hot Week, Promovez Romania, Orasul Vechi, Always Summer, Vacantele lui Mircea, Zmeul Calator, World Travel Bug, Monica Suma - contribuitor Lonely Planet, Radio Deea, Canal 33, The Bucharest Lounge, Travelsmart, Julia Something, ZeList, Klarmedia

Partener PR: Rogalski Damaschin Public Relations

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related