Starbucks, cea mai populară marcă de cafea din lume, a deschis pe 27 iulie a doua cafenea din Ploiești, situată în Ploiești Shopping City. Cu această nouă locație, numărul total al cafenelelor Starbucks în România ajunge la 31.
Povestea locației este unică, cu un design natural, Starbucks întâmpinându-și clienții cu simplitate, eleganță și căldură în noua cafenea care se întinde pe 135 m2, incluzând terasa. Aceștia se vor bucura de băuturile Starbucks pe bază de espresso într-un spațiu elegant și plăcut, vor petrece o dimineață revigorantă sau o după-amiază relaxantă într-un loc confortabil și prietenos, ideal atât pentru ieșiri cu prietenii, cât și pentru momente speciale în familie.
"Suntem foarte bucuroși că experiența Starbucks a fost primită atât de bine de locuitorii din Ploiești. Iată că la mai puțin de 1 an deschidem a doua cafenea în acest oraș și continuăm extinderea Starbucks în România. Clienții vor aprecia, cu siguranță, atât atmosfera din cafenea, cât și experiența servirii cafelei și serviciile conexe", a declarat Mateusz Sielecki (Managing Director al Starbucks pentru România şi Bulgaria).
Anul acesta, în aprilie, Starbucks a marcat 10 ani de când a intrat pe piața din România. Astăzi, Starbucks deține 31 de cafenele în țară: 16 în București, trei în Timișoara, câte două în Constanța, Cluj-Napoca, Craiova, Iași, Ploiești și câte una în Brașov și Oradea.
Obiectivul Starbucks în România este ca până în 2020 să își dubleze numărul de cafenele din țară, mizând pe apetitul românilor pentru socializare, cafea personalizată și servicii de calitate.
Starbucks România operează prin dezvoltatorul internaţional de restaurante AmRest, din care fac parte mai multe branduri la nivel internațional, printre care KFC, Pizza Hut, Burger King , La Tagliatella şi Starbucks.
Starbucks are peste 20.000 de cafenele în 65 de ţări şi este cunoscută ca fiind cea mai importantă marcă de cafea din lume.