[Business de vacante] Lucia Nora Morariu (Eximtur): In 2016, am avut peste 80.000 de turisti pentru destinatiile din Romania

[Business de vacante] Lucia Nora Morariu (Eximtur): In 2016, am avut peste 80.000 de turisti pentru destinatiile din Romania

Cel mai important segment de business al Eximtur este cel dedicat calatoriilor de afaceri si serviciilor de management. Astfel, in prima jumatate de an, vanzarile totale au depasit 32 de milioane de euro, inregistrand o crestere de 20% fata de aceeasi perioada a lui 2016. In acelasi timp, in ultimii 6 ani, Eximtur a fost partener de ospitalitate al Festivalului International de Film al Transilvaniei (TIFF) de la Cluj, iar cu ocazia Electric Castle compania a avut in oferta pachete cu cazare si intrare la concerte.

La trasul liniei, managementul Eximtur si-a propus pentru anul 2017 o crestere cu 5% a cifrei de afaceri. In conditiile in care 2016 a avut o cifra de 47 de milioane de euro, cu 14% mai mult decat in 2015. Cifrele sunt oferite de Lucia Nora Morariu, General Manager al Eximtur si invitat al nostru in continuare. 

 

Turismul in contextul anului 2017

In ceea ce ne priveste, folosim un soft prin care facem rezervari hoteliere comparand preturile oferite de sase sisteme globale de rezervari care, la randul lor, produc volume de vanzari in intreaga lume si au preturi negociate ca atare.

Iar la capitolul "zboruri low-cost", oferim clientilor atat optiunea de consultanta cu privire la rezervarea acestui tip de zboruri, cat si solutii de pachete de vacanta combinate: zbor low-cost si servicii de cazare, rent-a-car, excursii locale, bilete la spectacole, asigurari de calatorie. Adica asa-numitele pachete dinamice.

 

Servicii si produse

Business travel si servicii de management al calatoriilor corporatiilor. Aici se afla cea mai mare parte a vanzarilor Eximtur (vanzari totale: 32,14 milioane de euro in prima jumatate de an, cu 20% mai mult fata de perioada similara din 2016).

Aceste cifre reprezinta trei sferturi din suma totala, cre e data de activitatea de business travel, prin divizia Eximtur Business. Aceasta se ocupa de calatoriile oamenilor de afaceri si evenimentele de companie.  

Segmentul de leisure travel (in Romania) este, de asemenea, o parte importanta din business-ul nostru. Oferim clientilor directi si agentiilor partenere servicii si pachete in intreaga tara, peste 100 de locatii in zona Litoralului si sute de locatii in statiuni balneare, montane, rurale, orase, Delta Dunarii, in intreaga Romanie.

Avem clienti din Romania dar si din strainatate, avem divizii specializate pe litoral - Delta - orase, balneo - montan - pensiuni, incoming. Marea majoritate a statiunilor si zonelor turistice din Romania sunt prezente in oferta noastra.

Oferim si excursii locale cuprinse in pachet, oferim si bilete de avion catre destinatiile interne, construim trasee turistice si facem pachete prerezervate la cerere pentru clientii nostri.

Acceptam vouchere de vacanta pentru orice solicitare de vacanta in Romania. Organizam evenimente de dimensiuni medii, mari si foarte mari in Romania. Numai in anul 2016 am avut peste 80.000 de turisti pentru destinatiile din Romania.

Apoi, partea de outgoing. Peste 35.000 de turisti au calatorit cu Eximtur in strainatate in anul 2016. Volumul de business al calatoriilor externe depaseste 25% din volumul de afaceri al companiei noastre.

Dintre pachetele proprii Eximtur as putea aminti:

  • Circuit Islanda (Aurora Boreala si Minunile naturale ale Islandei)
  • Croaziera de grup cu zbor inclus in Oceanul Indian (Mauritius – Seychelles – Madagascar – Reunion)
  • Sejur Thailanda (Thailanda - Bangkok si Phuket)

 

 

Produse speciale, de nisa

Romanii pot sa isi cunoasca tara si prin intermediul acestor produse. Cramele de pe Valea Prahovei, turismul cultural si istoric prin care se viziteaza manastiri, castele fortificate - toate sunt carti de vizita pentru Romania in strainatate.

De ceva timp, nu numai romanii, dar si strainii sunt atrasi in marile orase si pe litoral de concerte si festivaluri ca Untold, Electric Castle, TIFF, Neversea, Summer Well.

Eximtur este partener de ospitalitate la TIFF, de sase ani, iar pentru Electric Castle am oferit pachete cu cazare si intrare la concerte.

Turistilor straini le propunem, intotdeauna, mese traditionale, innobilate de vinurile romanesti, pentru ca traditiile culinare sunt parte din felul in care percepem o tara.   

Intr-o masura mai mica sau mai mare, aceste nise sunt reprezentate deja in toate circuitele noastre, pe toate pietele cu care lucram. Iar faptul ca, in ultima vreme, oferta s-a dezvoltat atat de frumos, nu poate decat sa ne ajute sa construim pachete tematice pe care turistii pasionati le apreciaza si le recomanda.

Cat despre festivaluri, in sfarsit putem sa respiram linistiti cand partenerii nostri, fie ca sunt din Europa sau de pe alte continente, ne intreaba ce le putem oferi spectaculos si antrenant.

Romania este astazi o destinatie in care aproape tot timpul gasesti ceva interesant de facut - participare la un eveniment muzical, teatral sau eveniment sportiv. Si poti sa ii oferi clientului strain o experienta cel putin la fel de buna ca oriunde altundeva in lume. 

 

Targets pentru 2017

Ne-am propus o crestere cu 5% la cifra de vanzari. In 2016, cifra de vanzari a Eximtur a fost de 47 de milioane de euro, cu 14% mai mult decat in 2015.

 

Online + offline

Vanzarile care provin din mediul online sunt in crestere exponentiala. Avem un departament online si call center, a carui dezvoltare o urmarim si sustinem financiar cu prioritate. Eximtur este deja in online in proportie mare si, alaturi de dezvoltarea noastra prioritara pe zona de business travel, prezenta noastra in online este un obiectiv esential.

 

 

Comunicarea Eximtur

Pe zona de leisure, tinta este publicul larg, cu accent pe familii, catre care trimitem periodic newslettere cu produsele noastre proprii: sejururi in Romania pe litoral, in Delta Dunarii, la munte si in zonele balneare, vacante in strainatate de la circuite, croaziere la sejururi in destinatii exotice si city break-uri.

Informatiile sunt furnizate clientilor si potentialilor nostri clienti si pe contul de Facebook al companiei, iar impresiile de calatorie ale turistilor nostri si articolele despre destinatii sunt evidentiate pe blog.

Pe segmentul de business travel, unde sunt targetate persoane din companii, top si middle management, comunicam prin newsletter noutati despre solutii de calatorie si organizarea evenimentelor de companie, sfaturi de calatorie. Informatiile sunt evidentiate si pe contul nostru de Facebook, Eximtur Business. Divizia comunica cu publicul tinta si prin contul sau de Linkedin.

 

Comunicarea cu mass media este, de asemenea, un canal important prin care anuntam  proiectele companiei, rezultatele financiare, unde aratam trenduri, efectele in industria turismului ale unei modificari legislative si asa mai departe.

In relatia cu presa, tinta este publicul larg care vrea sa stie nu numai noutatile aduse de companie, ci si despre activitatea noastra.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related