Alin Popescu, despre rebrandingul avocatnet.ro: "Recunosc deschis, in ultimii ani mi-a fost rusine cu vechiul site. Veneam, insa, dupa un plonjon financiar serios"

Alin Popescu, despre rebrandingul avocatnet.ro: "Recunosc deschis, in ultimii ani mi-a fost rusine cu vechiul site. Veneam, insa, dupa un plonjon financiar serios"

Prin anul 2000, avocatnet.ro era nimic mai mult decat un blog cu articole dedicate juristilor. Pe masura ce profilul cititorilor a evoluat si s-a diversificat, fondatorul site-ului, Alin Popescu, i-a trasat misiunea de a comenta legislatia pe intelesul tuturor. 

Dupa criza din 2008, avocatnet.ro a inceput a fi citit de tot mai mult antreprenori, iar astazi, audienta este formata din specialisti consultanti (avocati, contabili, oameni de HR, circa 30%), la care se adauga publicul larg: studenti, profesori, doctori, muncitori, spre 20% din audienta. Restul de 50% sunt antreprenorii si managerii de IMM-uri.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related