Brandul Opel a trecut, recent, printr-o schimbare de imagine la nivel global. Astfel, sloganul "We love cars" a fost înlocuit de "The future is everyone's", iar logoul, așa-numitul Opel Blitz, a fost recreat pentru a pune mai mult accentul pe accesibilizarea inovațiilor dincolo de așa-numitele elite, ne povestește Florentina Stoica, Public Relations Manager, CIPR global affiliate.
După declinul care a redus în 2012 vânzările la aproximativ 50.000 de unități noi, piața auto din România înregistrează creșteri constante din 2014. Trendul ascendent a pornit de la 20,36% creștere în unități vândute în 2014, 16,26% în 2015, și, similar, 16,83% în 2016, potrivit APIA. Opel a înregistrat în primele 7 luni ale acestui an vânzări cu 23% mai mari față de anul trecut și o cotă de piață de 5%, ne spune Cristian Milea, Country Director Opel România și membru în bordul APIA.