kika pregătește deschiderea unui nou magazin anul acesta

kika pregătește deschiderea unui nou magazin anul acesta

kika, unul dintre cei mai mari și mai cunoscuți retaileri de mobilă și decorațiuni din Austria, va deschide până la finalul anului cel de-al doilea magazin al său, tot în București. Dacă primul magazin kika, deschis în 2008, este situat în zona Militari în cadrul parcului „West Park Retail”, noul magazin va fi amplasat în estul capitalei, în sectorul 3, pe bulevardul Theodor Pallady. La începutul lunii septembrie s-a finalizat tranzacția de achiziționare a fostului magazin Obi de către kika, iar deschiderea oficială este preconizată pentru luna decembrie a acestui an.

kika continuă astfel expansiunea în România, investind peste 14 milioane euro în amenajarea celui de-al doilea magazin. Acesta se va întinde pe o suprafață de 12.000 de metri pătrați, incluzând depozitul și o parcare generoasă şi va asigura 80 de noi locuri de muncă în România. Noul magazin va oferi clienților săi un sortiment variat de accesorii pentru locuință, precum și cele mai noi trenduri în materie de canapele, mobilier pentru living, mobilier media, fotolii cu funcții – pe scurt, pentru fiecare spațiu de locuit, tot ce este necesar pentru un cămin modern, confortabil și practic.

Dar kika nu se concentrează doar pe capitală. În februarie 2017 a fost lansat magazinul online, prin care clienții din întreaga țară pot accesa simplu și confortabil cele mai noi produse kika. Creșterea vizibilă a cifrei de afaceri demonstrează că există cerere din partea clienților, precum și faptul că magazinul online a fost foarte bine primit.

„Suntem bucuroși că ne aflăm deja în linie dreaptă cu pregătirile pentru deschiderea celui de-al doilea magazin din România. Cererea clienților pe piața din România s-a dezvoltat foarte bine în 2017, am putut crește continuu rezultatele din ultimii ani. Datorită acestei evoluții pozitive ne-am decis să continuăm planul de expansiune cu un magazin nou, modern, în sectorul 3 al capitalei. De asemenea, și alte proiecte sunt în curs de derulare. Dorim să le oferim clienților noștri un sortiment cât mai variat, potrivit oricăror cerințe și preferințe. Lansarea magazinului online a reprezentat un pas important atât pentru depășirea granițelor regionale, cât și pentru accesarea de către publicul cu afinitate pentru cumpărăturile online a celor mai noi trenduri în domeniu. Pe scurt, cu toții ne dorim să «Facem casă bună împreună»”, a declarat Dr. Gunnar George, CEO kika-Leiner Group.

 

kika România atinge anual o cifră de afaceri de peste 15 milioane euro, brandul având rezultate notabile în special pe categoriile de mobilier tapițat și corpuri de iluminat.

Pentru dezvoltarea brandului kika pe piața locală, noi deschideri sunt în curs de derulare pentru viitorul apropiat și în alte orașe mari din România.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related