Samsung Electronics Co., Ltd., brandul numărul 1 în top social brands își confirmă poziția de lider în social media prin câștigarea a 3 premii la Webstock Awards 2017. Cele trei proiecte care au primit recunoaștere sunt: campania See Colors - locul 1 la categoria Utility, #UnboxYourCity Instawalk - locul 2 la Social Media projects și Aplicația Samsung George Enescu - locul 3 la categoria Utility.
„În cadrul strategiei de brand, acordăm o atenție deosebită comunicării prin intermediul rețelelor sociale și facem investiții consecvente în proiecte și campanii dedicate.Creativitatea și inovația au fost dintotdeauna în ADN-ul Samsung, iar aceste premii oferite de specialiștii în domeniu ne oferă motivația și provocarea de a continua în același spirit. Ne vom canaliza ca și până acum energia să realizăm proiecte inedite, care să aducă o îmbunătățire în viețile utilizatorilor noștri prin intermediul inovației tehnologice.”, a spus Ioana Sigarteu, Social Media Supervisor Samsung Electronics România și Bulgaria.
Un alt succes înregistrat de companie anul acesta a fost urcarea cu o poziție în topul Interbrand “Best Global Brands 2017”. Samsung este în prezent al șaselea cel mai valoros brand din lume, cu o valoare a mărcii de 56,2 miliarde dolari, în creștere cu 9% comparativ cu anul trecut. Samsung a intrat în top 10 în clasamentul Intebrand încă din 2012, valoarea brandului evoluând constant în ultimii 15 ani, ca urmare a eforturilor și investițiilor susținute făcute de companie în tehnologii inovatoare și lansari de produse premium de succes.
În ultimul an, Samsung a lansat vârful de gamă Samsung Galaxy S8, frigiderul Family Hub și maşina de spălat AddWash, produse inovatoare, create pornind de la nevoile clienților și premiate în competiții de profil. Și divizia de Visual Display a atins noi recorduri, datorită lansării televizoarelor QLED, iar segmentul de cipuri de memorie a avut un profit record care a contribuit la creşterea valorii brandului.
Despre campaniile câștigătoare la Webstock Awards 2017
Aplicația SeeColors, o reală inovație în domeniu, a fost lansată de Samsung în ianuarie 2017 și a avut un puternic impact social, ajutând persoanele care suferă de discromatopsie să distingă pentru prima dată toate culorile. În prezent, există 300 de milioane de oameni în lume care au această afecțiune. Cu cu ajutorul aplicației, încă disponibilă în Google Play pentru utilizatorii de Samsung Galaxy S6 sau S7, aceștia își pot calibra televizorul pentru redarea culorilor în funcție de problema pe care o au.
O altă premieră oferită de Samsung a fost organizarea, în vara acestui an, a celui mai mare InstaWalk, ce a avut loc simultan în 8 orașe din România, în cadrul campaniei #UnboxYourCity cu Galaxy S8. Prin această inițiativă, Samsung i-a provocat pe utilizatorii rețelei Instagram să își descopere orașul cu ajutorul traseelor disponibile în aplicația Questo. Peste 1.300 de imagini au fost postate sub hashtag-urile provocării de-a lungul întregii perioade și peste 600 de persoane au încheiat traseele disponibile în aplicația Questo.
De asemenea, în iunie 2016, Samsung a lansat aplicația educațională „Acasă la Enescu”, prin care compania a oferit românilor acces, într-un mod interactiv și digital, la exponatele disponibile în casa memorială a celui mai important muzician din istoria României, inclusiv o serie de fotografii de familie, scrisori ale muzicianului sau cărți poștale ce nu au fost prezentate până acum.
Agențiile care au lucrat la campaniile câștigătoare sunt:
SeeColors – Leo Burnett, Starcom WorldWide, MSLGroup The Practice
#UnboxYourCity Instawalk – Centrade | Cheil, MSLGroup The Practice, Starcom Worldwide
Aplicația George Enescu – Centrade | Cheil