Mastercard semnează un parteneriat cu Fratelli și încurajează plata cu cardul în locațiile grupului

Mastercard semnează un parteneriat cu Fratelli și încurajează plata cu cardul în locațiile grupului

Mastercard, companie de tehnologie în industria globală de plăți, semnează un parteneriat pe termen lung cu grupul Fratelli, prin care încurajează plățile cu cardul în rândul clienților din localurile Fratelli București și Fratelli Beach & Club Mamaia, Fratellini Bistro, Biutiful by the Lake, Biutiful by the Sea și Uanderful, prin oferirea unor beneficii speciale.

Inițiativa face parte dintr-o amplă campanie a Mastercard de promovare și încurajare a utilizării cardului ca modalitate de plată sigură, comodă, rapidă și eficientă, ce conduce la un grad ridicat de fiscalizare.

 

„Suntem convinși că parteneriatul cu Fratelli va aduce Mastercard și mai aproape de consumatori, cărora le pregătim numeroase beneficii, precum modalități de plată sigure și moderne. Totodată, acest parteneriat este un pas înainte în acțiunile noastre de a susține plățile electronice și tehnologia contactless, alternativă mult mai convenabilă la plata în numerar. Este un demers în urma căruia ne propunem să transformăm plata cu cardul într-un gest de normalitate, oferind prin tehnologia contactless un beneficiu major pentru business si pentru consumatori – timp mai scurt de tranzacționare”, a declarat Cosmin Vladimirescu, General Manager Mastercard România.

 

Odată cu lansarea acestui parteneriat ce vizează toți clienții locațiilor grupului Fratelli menționate, a fost demarat și un program de fidelizare, denumit Black Belt. În baza acestuia, anumiți clienți primesc un card cu o serie de beneficii. 

 

 „Decizia unui demers în direcția încurajării plății cu cardul este, din punctul nostru de vedere, una firească, pentru că vorbim despre un instrument de plată la îndemâna oricui și foarte folosit peste tot în lume. Faptul că în baza acestui parteneriat putem oferi și extra beneficii pentru posesorii cardurilor Mastercard și Maestro, suplimentare celor intriseci acestui sistem de plată sigur, nu poate decât să însemne o valoare adăugată pentru clienții noștri. Un al doilea demers extrem de important este lansarea, în premieră, a unui program co-branded de fidelizare pentru clienții Fratelli, marcând atât startul acestui parteneriat, cât și faptul că luna aceasta brandul Fratelli împlinește 12 ani”, a declarat Dani Caramihai, Acționar Fratelli Group.

 

Mastercard este lider de piață la numărul de carduri din România, cu o rețea de acceptare de peste 177.800 de terminale, conform statisticilor BNR pentru trimestrul 1 din 2017. Numărul tranzacțiilor contactless cu carduri Mastercard și Maestro a crescut cu 190% în mai 2017 față de aceeași lună a anului precedent. În ceea ce privește volumele tranzacționate contactless, în luna mai 2017, s-a înregistrat o creștere de 174% în comparație cu luna mai 2016.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related