KFC anunţă parteneriatul cu Asociaţia The Social Incubator pentru susținerea integrării în societate a tinerilor orfani şi abandonaţi din România

KFC anunţă parteneriatul cu Asociaţia The Social Incubator pentru susținerea integrării în societate a tinerilor orfani şi abandonaţi din România

KFC continuă susținerea proiectelor de responsabilitate socială și anunță lansarea  parteneriatului cu Asociația The Social Incubator.

Implicarea KFC în proiectul derulat de către The Social Incubator va ajuta la educarea și incluziunea socială a tinerilor vulnerabili și va susține în mod direct integrarea socio-profesională a tinerilor cu vârste cuprinse între 16 și 24 de ani care urmează să părăsească centrele de plasament din România. Obiectivul principal al proiectului este de a oferi o soluție integrată, formată din evaluare, consiliere, training, angajare și mentorat post-integrare, pentru tinerii instituționalizați din România.

O analiză derulată de către Asociația The Social Incubator arată că doar 1 din 40 de tineri români care părăsesc orfelinatele are șansa de a fi angajat în mod legal, România fiind pe primul loc în ceea ce privește rata crescută a traficului de persoane din Uniunea Europeană și furnizând patru din zece victime. Dintre acestea, una din două este fată și are vârsta mai mică de 24 de ani.

 

Continuăm promisiunea pe care am făcut-o cu mulți ani în urmă, aceea de a contribui la educația tinerilor din România și de a le oferi resursele de care au nevoie pentru a reuși să își îndeplinească visele și să devină membri activi ai comunității din care fac parte. Am ales să inițiem parteneriatul cu Asociația The Social Incubator datorită performanțelor pe care le-au realizat de-a lungul timpului și a impactului pozitiv pe care l-au generat în rândul tinerilor defavorizați. Împreună susținem integrarea în societate a tinerilor orfani și abandonați din România, oferindu-le acces la programe de internship sau consiliere profesională și psihologică și suport pentru a reuși să își găsească un loc de muncă plătit. Suntem convinși că această colaborare va fi una de succes și sperăm să aducem o contribuție semnificativă în viețile acestor tineri”, a declarat Claudia Porojan, Senior PR & CSR Manager KFC România.

 

Acum mai bine de trei ani, ne-am asumat misiunea de a susține tinerii defavorizați din România în procesul de integrare socio-profesională. Prin programe personalizate, am ajutat sute de tineri să-și descopere potențialul, pasiunile și le-am oferit instrumente prin care să-și construiască un viitor mai bun. Ne bucurăm că, începând de astăzi, compania KFC se alătură misiunii noastre. Suntem convinși că parteneriatul nostru va avea un impact semnificativ în viețile tinerilor pe care îi vom susține împreună”, Ionuț Pascu, Președinte Asociația The Social Incubator.

 

Din pricina dificultăților de integrare în societate, majoritatea tinerilor proveniți din centrele de plasament ajung să trăiască pe străzi sau chiar să devină victime ale traficului de droguri sau de persoane. Ca răspuns la această problemă, asociația a dezvoltat o nouă componentă în cadrul programului: prevenirea activă a traficului de persoane în România. Timp de trei luni, tinerii participă la cursuri intensive despre prevenirea traficului de persoane și beneficiază de consiliere psihologică și vocațională personalizată. De asemenea, tinerii pot participa la ateliere de dezvoltare personală sau cursuri de tip „train-the-trainers”, în cadrul cărora asimilează informații despre prevenirea traficului de persoane.

The Social Incubator este una dintre cele mai active organizaţii non-guvernamentale din România care lucrează în beneficiul tinerilor defavorizaţi, prin integrarea socio-economică a acestora. Organizaţia a fost înfiinţată de către un grup de profesionişti care şi-au dorit să creeze contextul şi cadrul în care tinerii aflaţi într-un impas decizional privind viitorul lor să poată găsi sprijinul necesar pentru identificarea unor modalităţi prin care să îşi crească şansele de a se angaja şi să aibă parte de o schimbare în bine în viaţa lor. Parteneriatul KFC cu Asociaţia The Social Incubator se înscrie în direcțiile strategice de CSR ale KFC, având scopul de a susține educația și dezvoltarea tinerilor.  

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related