În apropierea sărbătorilor, Absolut Vodka lansează o nouă ediție limitată cu un design interactiv, Absolut UNCOVER. O mantie de culoarea albastru cobalt ia forma unui ambalaj detașabil, care ascunde o înfățișare surprinzătoare a sticlei Absolut. Lansarea ediției limitate continuă misiunea Absolut de a transforma nopțile prin creativitate. Sticla este disponibilă în magazine începând cu cea de-a doua jumătate a lunii noiembrie.
Inspirată de elementele magice care strălucesc sub cerul nopții, Absolut Uncover reinterpretează stelele sclipitoare și lumina artificiilor într-o nouă ediție limitată. Sticla simbolizează momentele pline de magie care se întâmplă odată cu apusul soarelui, aducând un tribut nopților de petrecere când oamenii capătă curajul de a-și dezvălui adevăratul „Eu”.
Aceeași vodkă, un nou design interactiv
Sticla oferă un nou ritual de deschidere: un înveliș albastru cobalt îmbracă sticla iconică Absolut Vodka, printr-un ambalaj care poate fi desfăcut. Acesta dezvăluie adevărata surpriză a ediției: un design creativ printat pe sticla transparentă Absolut, inspirat de sclipirile cerului noaptea. Astfel, noua ediție limitată redă o estetică stralucitoare a vieții de noapte, amintind de luminile care pulsează și de ritmurile care vibrează în mijlocul distracției.
O tradiție creativă a edițiilor limitate
Absolut UNCOVER face parte din tradiția celebră a brandului de a lansa ediții limitate de final de an, fiecare cu un design inovator. Printre edițiile limitate anterioare se numără ediția Andy Warhol, care a transformat sticla de Absolut după pictura originală realizată de Andy Warhol în 1986 pentru Absolut și ediția Absolut Unique, care a răspândit în întreaga lume 4 milioane de sticle, fiecare cu design-ul său propriu. Uncover urmează cele mai recente ediții lansate pe plan internațional, Absolut Electrik și Absolut Facet.
"Continuând istoricul edițiilor limitate, cu Absolut Uncover ne-am propus să lansăm un design care să împingă mai departe limitele creative, printr-un element inovator dar și o surpriză în același timp. În sezonul sărbătorilor, le-am pregătit oamenilor un design interactiv care să îi inspire să celebreze acea scânteie care i-a adus împreună. Cu Absolut Uncover, redăm entuziasmul unui cadou și aducem mai multă strălucire petrecerilor, cu ambalajul interactiv care dezvăluie sticla în ediție limitată.", declară Radu Moldovan-Petruț (Marketing Director Pernod Ricard România).
Ediția limitată Absolut Uncover va fi disponibilă în magazine începând cu cea de-a doua jumătate a lunii noiembrie, dar va putea fi achiziționată și online.