Starbucks, cea mai populară marcă de cafea din lume, a lansat prima cafenea din Galați, într-un spațiu modern și relaxant, situat în centrul comercial Shopping City Galați.
Aflată la parter, noua locație este gândită ca un tribut adus cafelei și timpului liber. Cafeneaua Starbucks îi așteaptă pe gălățeni cu toate produsele consacrate ale brandului, într-un decor cald și intim, ideal pentru ieșiri cu prietenii, seri relaxante după muncă sau reuniuni de familie.
„Ne dorim ca cei din Galați să aibă parte de experiența completă Starbucks, să trăiască din plin fericirea de a bea o cafea bună, de a savura un desert fin, într-un loc cosy, unde libertatea și relaxarea nu cunosc limite. Această cafenea respectă întru totul principiile Starbucks care promovează experiența personalizată de consum și încurajează timpul liber de calitate”, a declarat Mateusz Sielecki, Managing Director al Starbucks pentru România şi Bulgaria.
Clienții se vor putea bucura aici de toate băuturile pe bază de cafea pentru dimineți energizante, dar și de cele mai bune sandvișuri pentru o gustare rapidă și cea mai delicioasă selecție de prăjituri pentru toate gusturile.
„Fiecare deschidere într-un oraș nou reprezintă o provocare pentru că ne dorim să le oferim clienților cea mai autentică experiență Starbucks, mai ales atunci când interacționează pentru prima dată cu brandul. Extinderile sunt o ocazie foarte bună de a face cunoscute valorile Starbucks printr-un mix inedit între poveste, creativitate și noutate ", a declarat Anca Marcu, Senior PR Director RANEvents.
Anul acesta, în aprilie, Starbucks a marcat 10 ani de când a intrat pe piața din România. Astăzi, Starbucks deține 32 de cafenele în țară: 16 în București, trei în Timișoara, câte două în Constanța, Cluj-Napoca, Craiova, Iași, Ploiești și câte una în Brașov, Oradea și Galați.
Obiectivul Starbucks în România este ca până în 2020 să își dubleze numărul de cafenele din țară, mizând pe apetitul românilor pentru socializare, cafea personalizată și servicii de calitate.
Starbucks România operează prin dezvoltatorul internaţional de restaurante AmRest, din care fac parte mai multe branduri la nivel internațional, printre care KFC, Pizza Hut, Burger King , La Tagliatella şi Starbucks. Starbucks are peste 20.000 de cafenele în 65 de ţări şi este cunoscută ca fiind cea mai importantă marcă de cafea din lume.