Odată cu pregătirea pentru sărbătorile de iarnă, KFC introduce în meniul din restaurante una dintre cele mai apreciate oferte disponibile la KFC în sezonul rece, tradiţionalul „Christmas Bucket”, de data aceasta gătit chiar de mame. Oferta conține două bucăți delicioase de pui Kentucky, șase Hot Wings, patru Crispy Strips, două porții medii de cartofi și două salate Coleslaw. În cadrul campaniei de sărbători revine și produsul „Bucket for One”, care este de acum disponibil în toate restaurantele KFC din ţară.
Pentru că masa de Crăciun este momentul în care mamele își demonstrează măiestria în bucătărie, anul acesta, la KFC, Christmas Bucket este pregătit chiar de ele. Mai mult, KFC ilustrează în cele trei spoturi TV dedicate campaniei de promovare a produsului în ediție limitată diversele tipologii de mame care pregătesc bucatele de sărbători: Christmas Bucket gătit de mama Viorica, Livia şi Mirela.
"Crăciunul rămâne cea mai importantă sărbătoare a familiei, iar mama devine personajul principal atunci când vorbim despre manifestarea grijii față de cei dragi și de pregătirea cu pasiune a meselor îmbelșugate. Anul acesta ne-am gândit să le oferim mamelor încă un moment de recunoștință pentru dragostea cu care pregătesc fiecare preparat, dându-le ocazia, ca în noua campanie lansată, să gătească ele însele, tradiționalul „Christmas Bucket”. În acest fel, cu mama întotdeauna alături, fanii brandului se vor putea bucura de gustul autentic și atmosfera tipică de sărbători în toate restaurantele noastre", a declarat Monica Eftimie (Chief Marketing Officer KFC).
KFC introduce în restaurante noul sortiment de cafea Seattle’s Best Latte, cu aroma de turtă dulce şi cu topping de ciocolată, în ediţie limitată, pentru cei care îşi rezervă un moment de răsfăţ în dimineţile geroase de iarnă.
Mai mult, în cadrul campaniei, KFC va lansa o nouă surpriză – o platformă online special dedicată mamelor, unde aceştia pot descoperi poveştile din spatele fiecărui Christmas Bucket.