Trăiește bucuria de a surprinde la AFI Ploiești

Trăiește bucuria de a surprinde la AFI Ploiești

AFI Ploieşti a dat startul sezonului cadourilor, lansând campania de iarnă „Bucuria de a surprinde”. Clienții mall-ului pot găsi cele mai inspirate cadouri pentru cei dragi, bucurându-se atât de momentul dăruirii, cât și de întregul ritual al alegerii cadoului perfect.

Bucuria de a surprinde” este cea mai nouă campanie creată în jurul platformei de comunicare Oameni ca noi, lansată în primăvara acestui an. În spiritul ideii că sărbătorile cele mai frumoase sunt alături de familie, campania va aduce în prim plan Familia AFI Ploiești, aleasă în urma concursului din această toamnă. Elena, Andrei și micuța Daria, de doar 8 luni, vor să transmită bucuria Crăciunului alături de AFI Ploiești.

Cei care doresc să aleagă cele mai potrivite cadouri de la AFI Ploiești, pot primi unul dintre cele 5000 de premii garantate în perioada 15 noiembrie – 31 decembrie 2017. În plus ei pot intra și în tragerea la sorţi pentru șansa de a câștiga unul dintre cele 100 de AFI Gift Cards cu valoarea de 300 de lei fiecare, oferite în luna ianuarie.

Mai mult, pe 6 decembrie, de Moș Nicolae, AFI Ploiești oferă clienților săi un cadou muzical: Andra Gogan, artista care este vocea Doctoriței Plușica și a Sofiei, două personaje de desene animate extrem de îndrăgite de cei mici, va susține un concert live, chiar în mall, începând cu ora 18:00. Astfel, ploieștenii vor avea ocazia de a petrece o zi plină cu surprize și muzică și chiar să interacționeze cu artista care va rămâne la o sesiune specială de autografe după concert.

Cu toții așteptăm cu nerăbdare sărbătorile de iarnă, când ne bucurăm nestingherit, ne surprindem unii pe alții și creăm amintiri de neuitat. Prin noua campanie de Sărbători ne dorim să îi surprindem plăcut, la rândul nostru, pe cei care aduc spiritul sărbătorilor la ei în familie și să îi recompensăm cu cât mai multe cadouri și bună dispoziție.

Campania aceasta este cu atât mai specială, fiind încărcată de emoție pentru familia Ioan, care se află la prima apariție în noul rol, acela de a fi imaginea AFI Ploiești”, a declarat Iulia Borșan, Corporate Marketing Director AFI Europe.

De Sărbători, AFI Ploiești dăruiește clienților săi bucurie prin surprizele oferite, dar le aduce și o provocare: aceea de a duce Bucuria de a surprinde mai departe, în casele celor dragi! 

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related