Snack-ul din carne intra oficial pe piata romaneasca o data cu noul Campofrio Active Snack, un produs inovator Caroli Foods Group, care raspunde trendului “better-for-you snacks”: snack-uri de calitate superioara, bogate in proteine, care ofera energie de lunga durata.
Un produs in premiera, ce reprezinta, in acelasi timp, o noua categorie de snacking, Campofrio Active Snack se adreseaza celor ocupati, dinamici, interesati de solutii cat mai eficiente in toate aspectele vietii lor.
Pentru toti cei care au nevoie sa-si reincarce bateriile pe parcursul zilei, pentru a duce la bun sfarsit ce si-au propus, noul meat snack vine in doua variante, Campofrio Active Snack made with Pork Meat si Campofrio Active Snack Made with Turkey Meat, ambele in portii unice, de 25 g, ambalate individual. Noua experienta de snacking promite sa fie una gustoasa si satioasa, rapida si smart, perfect potrivita publicului tinta, in orice moment al zilei.
Pentru a marca aceasta lansare, Campofrio a dat startul unei promotii nationale cu premii saptamanale pentru o viata activa, pe website-ul dedicat.
"Campofrio Active Snack a aparut ca raspuns la o nevoie din ce in ce mai pregnanta a romanilor: aceea de a integra in viata lor conceptul de “healthy living”. Astfel, noul meat snack este solutia potrivita, ce puncteaza puternic atat in privinta calitatilor nutritive ridicate, cat si in privinta gustului. Prin lansarea Campofrio Active Snack ne-am asumat rolul de a construi si comunica aceasta categorie, de a creea o pozitionare potrivita, bazata pe o nevoie curenta si sa facem loc pe raftul de snack-uri unui nou tip de produs", spune Ovidiu Dusleag (Deputy CEO Corporate Affairs & Investments la Caroli Foods Group).
Ambalajul inovator si membrana transparenta necomestibila ce permit pastrarea prospetimii produsului chiar si la temperatura ambientala, fac din acest meat snack o adevarata rezerva portabila de energie, ce poate fi consumata oricand, oriunde, la birou, in calatorii, in oras, la o intalnire cu prietenii.
"Pentru campania de comunicare am ales acea strategie care sa reflecte un stil de viata activ si un calendar de activitati in care eroii principali sunt consumatorii, cu beneficiile pe care le resimt alegand noul stil de snacking. De aceea, comunicarea brandului s-a realizat, in perioada de prelansare, in cadrul unor evenimente culturale si competitii sportive: amintim aici festivalul Untold, Titans Triathlon si TriChallenge Mamaia.
Prezent deja in hipermarketurile Cora, Auchan si locatii selectionate Carrefour, Kaufland si Rompetrol, Campofrio Active Snack premiaza energia consumatorilor incepand cu data de 17 noiembrie, prin lansarea unei ample promotii in-store. Platforma campaniei este website-ul www.activesnack.ro, iar premiile saptamanale oferite cumparatorilor sustin stilul lor de viata activ.", spune Nadia Mitrica (Innovation & New Projects Manager la Caroli Foods Group).