În perioada sărbătorilor de iarnă, KFC introduce în restaurantele din întreaga lume ediții limitate pentru Christmas Bucket-uri. Acestea sunt personalizate pentru fiecare țară în parte, iar clienții KFC se pot bucura de un meniu delicios, ambalat într-un design unic. Pe podium se află bucket-urile din țări precum România, Turcia, Japonia și Africa de Sud.
Anul acesta, KFC România a venit cu un design special, specific atmosferei sărbătorilor românești. Astfel, tradiționalul Christmas Bucket este dedicat mamelor care își demonstrează, an de an, măiestria în bucătărie. Meniul este gătit chiar de acestea, după rețeta colonelului Sanders, și conține două bucăți delicioase de pui Kentucky, şase Hot Wings, patru Crispy Strips, două porții medii de cartofi și două salate Coleslaw.
În plus, în cadrul campaniei, KFC ilustrează diversele tipologii de mame care pregătesc bucatele de sărbători în cele trei spoturi TV dedicate produsului în ediție limitată: Christmas Bucket gătit de mama Viorica, Livia şi Mirela.
Printre cele mai ingenioase bucket-uri se numără și cel din Turcia. Aici, Christmas Bucket-ul are ca mesaj pentru clienți urarea rostită de fiecare dintre noi în noaptea de revelion: „Multu Yillar!”, însemnând „Un an nou fericit!”.
Pe podium se află și tradiționalele bucket-uri KFC „Kentucky Christmas”, din Japonia. Acestea au un design specific Crăciunului, special pentru ca fanii să se bucure de o atmosferă festivă în restaurante.
Sărbătorile de iarnă sunt inspirația și pentru Christmas Bucket-ul KFC din Africa de Sud. Acesta este decorat cu motive specifice sezonului, care imit obiecte de decor croșetate.
Astfel, fanii KFC din întreaga lume se pot bucura de produsele preferate, în bucket-uri personalizate pentru perioada sărbătorilor de iarnă.