PENNY Market lansează un nou produs - berea Haiduc

PENNY Market lansează un nou produs - berea Haiduc

Combinând tradițiile și ingredientele din surse locale, PENNY Market lansează berea marca proprie Haiduc, recent comercializată în întreaga rețea națională de magazine. Berea Haiduc este un produs unic în portofoliul companiei, realizat după o rețetă originală și din 100% ingrediente românești.

 

Cu un design special, identitatea de brand a produsului reinterpretează elementele caligrafiei medievale târzii inspirând tradiție și calitate, dar și o personalitate puternică, autentic românească.  Hameiul provenit din inima Transilvaniei conferă berii Haiduc o aromă și tărie echilibrată, dar malțul din orz provenit din câmpia Bărăganului face rețeta interesantă, aducând o aromă distinctă, revigorantă. Berea Haiduc conține ingrediente 100% românești, din nou o dovadă că PENNY Market înțelege obiceiurile și preferințele românilor” a declarat, Dennis Biernatzki, General Manager PENNY Market România.

 

În orice tip de ambalaj, Haiduc este o bere cu gust echilibrat pus în valoare de ingredientele românesti de calitate: apă, malț din orz oferit de Soufflet Malt Romania SA, precum și 2 tipuri de hamei provenite din Sighișoara: hamei aromat de primă calitate Huller Biterrer (HB) și hamei amărui Brewers Gold (GB).

Campania de promovare se conturează în jurul poveștii a trei frați care au pornit în căutarea unei rețete perfecte de bere. Astfel, după lungi căutări, poposind la curțile marilor berari ai vremurilor apuse, se reîntâlnesc în jurul focului, în codrul verde, unde au dat naștere berii autentice românești. Berea Haiduc este dedicată celor care sunt îndrăzneți și trăiesc liber, făcută pentru cei care cred că dreptatea este câștigată de cele mai multe ori prin fapte de curaj ce poartă numele mândriei lor: HAIDUC. Berea celor puși pe… bune!

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related