- Livrările realizate de Daimler Trucks în primele 11 luni ale anului 2017, în creștere cu 12% față de perioada similară din 2016
- Daimler și-a mentinut cu succes poziția de lider de piață în Europa, precum și la nivelul pieței locale - pentru al patrulea an consecutiv
- Principalii vectori de creștere au fost piețele nord-americană și indoneziană
- Martin Daum: “Estimăm că volumul de vânzări realizate de Daimler Trucks pe parcursul întregului an 2017 se ridică la 465.000 autocamioane – semnificativ mai mult față de rezultatul din 2016 și, totodată, considerabil mai mult decât estimările inițiale, de la începutul anului. Acest rezultat excelent a fost posibil datorită calității de top a produselor noastre și a performanțelor excelente ale echipei la nivel internaț Pe parcursul anului trecut, ne-am concentrat atenția și eforturile asupra dezvoltării de autocamioane electrice, eficiente, automatizate și cu diverse opțiuni de conectivitate.”
Divizia Trucks a Daimler și-a majorat numărul de livrări internaționale în primele 11 luni ale anului 2017 cu 12% față de rezultatele înregistrate în 2016, ajungând la 422.500 unități, în ciuda continuării condițiilor diferite de piață. Până la finalul lunii noiembrie 2017, Daimler a livrat mai multe autocamioane decât pe întreg parcursul anului 2016, când divizia de camioane a Daimler a comercializat aproximativ 415.100 vehicule la nivel global sub brandurile Mercedes-Benz, FUSO, Freightliner, Western Star, Thomas Build Buses și BharatBenz.
Pe baza rezultatelor inițiale din luna decembrie 2017, estimările Daimler Trucks arată că, la finele anului, volumul total de vânzări realizate la nivelul diviziei se ridică la circa 465.000 vehicule (față de cele 415.100 comercializate în 2016). Cifrele finale de vânzări vor fi comunicate public cu ocazia conferinței anuale de presă a Daimler, ce urmează să aibă loc la data de 1 februarie 2018.
„Estimăm că volumul de vânzări realizate de Daimler Trucks pe parcursul întregului an 2017 se ridică la 465.000 autocamioane – semnificativ mai mult față de rezultatul din 2016 și, totodată, considerabil mai mult față de estimările noastre inițiale, de la începutul anului. Acest rezultat excelent a fost posibil datorită calității de top a produselor noastre și a performanțelor excelente ale echipei la nivel internațional – cu atât mai importante în contextul provocărilor anumitor piețe la nivelul cărora operăm. Le mulțumesc public tuturor angajaților Daimler Trucks pentru eforturile lor extraordinare”, a afirmat Martin Daum, membru al Consiliului de Administrație al Daimler AG, responsabil pentru divizia Trucks & Buses.
“Toate eforturile noastre au la centru preocuparea noastră pentru clienții Daimler. Pentru a le oferi acestora cele mai bune produse și soluții, lucrăm continuu pentru a veni cu inovații în sprijinul acestora. Pe parcursul anului trecut, ne-am concentrat atenția și eforturile asupra dezvoltării de autocamioane electrice, eficiente, automatizate și cu diverse opțiuni de conectivitate. În mod similar, în 2018 – anul Salonului Internațional Auto de la Frankfurt dedicat Vehiculelor Comerciale – cât și în viitor, vom continua să urmărim obținerea succesului operațional într-un mod sustenabil, atât pentru companie, cât și pentru clienții noștri”.
Creșterea vânzărilor din Europa, reflectată inclusiv la nivelul pieței locale
Divizia Trucks a Daimler și-a majorat vânzările în regiunea UE30 (Uniunea Europeană, Elveția și Norvegia) cu 3 procente în primele 11 luni ale anului 2017, față de aceeași perioadă a anului precedent (71.100 unități, între ianuarie – noiembrie 2016).
La nivelul pieței locale, divizia Truck & Bus a Mercedes-Benz România și-a consolidat poziția de lider al pieței de camioane în România pentru al patrulea an consecutiv. Deşi piaţa autovehiculelor comerciale grele a fost mai mică decât în 2016, Mercedes-Benz şi-a crescut cota de piaţă cu 1,7% în primele unsprezece luni din 2017, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului anterior, ajungând la o cotă totală de piață de 21,8%.
Cel mai bine vândut model a fost Mercedes-Benz Actros pentru transport internaţional, acesta ocupând o pondere de circa 80% din totalul vânzărilor locale ale diviziei Truck & Bus a Mercedes-Benz România.