Lidl îi trimite pe liceenii români la studii în Germania

Lidl îi trimite pe liceenii români la studii în Germania

Lidl România lansează o nouă ediție a programului Lidl Duales Studium, prin care le oferă tinerilor absolvenți de liceu oportunitatea de a studia în Germania. Prin programul oferit de Lidl, elevii români vor urma cursurile Facultății de Comerț din Heilbronn, și, în același timp, vor acumula experiență profesională practică pentru un post de management în vânzări.

Lidl Duales Studium este un proiect internațional, implementat în toate țările în care Lidl activează, inclusiv în România. Programul se desfășoară pe durata a 3 ani și este dedicat absolvenților de liceu sau viitorilor absolvenți din anul școlar curent, care au cunoștințe avansate de limbă germană.

Elevii selectați vor urma cursurile Facultății de Comerț din Heilbronn, Germania, cu posibilitatea de a învăța un semestru în anul II la o universitate parteneră din altă țară, în funcție de rezultatele obținute în primul an. Fiecare an de studiu cuprinde o serie de module teoretice și un semestru de practică desfășurat în magazinele Lidl, în care studenții urmează toți pașii de școlarizare necesari pentru o experiență profesională solidă în vânzări.

Pe parcursul programului de practică, Lidl asigură cazarea studenților. În plus, fiecare semestru de practică este remunerat astfel: tinerii din primul an vor primi un salariu net de 1400 euro/lună, cei din anul doi 1600 euro/lună, iar cei din an terminal 1800 euro/lună. La finalul programului, studenții obțin o diplomă recunoscută la nivel internațional și au posibilitatea de a se angaja ca Șef de Vânzări în cadrul companiei Lidl.

"Este important să contribuim direct la dezvoltarea practică a viitorilor noștri profesioniști, și, de aceea, ne bucurăm că le putem oferi tinerilor o rampă de lansare în carieră prin acest program. După absolvirea cu succes a facultății, aceștia au șansa de a ocupa un post de management – Șef de Vânzări, chiar în cadrul echipei noastre, ce presupune coordonarea câtorva magazine din rețeaua Lidl, atât din punctul de vedere al indicatorilor de business, cât și al managementului resurselor umane. Programul Lidl Duales Studium face parte din strategia noastră de a dezvolta o relație cu tinerii și cu mediul educațional și, în același timp, dintr-un cadru mai amplu de programe și parteneriate ale companiei noastre în acest domeniu", a spus Mihaela Anca (Manager al Departamentului de Resurse Umane, Lidl România).

 

Cerințele programului Lidl Duales Studium

Diploma de bacalaureat și cunoștințele foarte bune de limbă germană (certificat nivel B2.2) sunt primele cerințe pentru tinerii absolvenți de liceu care își doresc să se înscrie în programul Duales Studium. Pe lângă acestea, pentru a fi selectați în program, elevii trebuie să aibă abilități de comunicare, spirit de echipă, flexibilitate și mobilitate la nivel național și internațional, să fie încrezători în forțele proprii și motivați.

Până pe 28 februarie 2018, viitori studenți își pot depune candidatura pe [email protected], urmând ca în faza de preselecție să susțină un interviu telefonic în limba germană și mai apoi să realizeze un test online. În cursul lunii martie, elevii vor participa la Assessment Center, în urma căruia se realizează selecția finală a participanților.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related