Ultimele zile pentru înscrierea în competiția adevăratelor valori din piața FMCG, Progresiv Awards

Ultimele zile pentru înscrierea în competiția adevăratelor valori din piața FMCG, Progresiv Awards

Revista Progresiv, liderul publicațiilor b2b din piața românească de retail & FMCG, continuă și în acest an proiectul Progresiv Awards.

Prima etapă a competiției se apropie de final, vineri 9 februarie, fiind ultima zi de înscrieri. Până în acest moment site-ul www.progresivawards.ro a înregistrat deja sute de înscrieri și nominalizări venite din întreaga piață la toate cele zece categorii.

Trofeele Progresiv Awards - adevărate opere de artă realizate de un maestru sticlar - își așteaptă câștigătorii anul acesta la următoarele categorii:

  • Best International Retailer
  • Best Local Retailer
  • Best FMCG Supplier
  • Best New Store
  • Best New Food Product
  • Best New Non-Food Product
  • Best In-Store Project
  • Outstanding Leadership
  • Best CSR Project in Retail & FMCG
  • Best Distribution Company

 

Progresiv Awards este o competiție independentă de sponsori și transparentă din punct de vedere al procesului de votare. Mecanismul Progresiv Awards este unul simplu, transparent și obiectiv și presupune trei etape:

8 ian – 9 feb Nominalizări și autonominalizări făcute de întreaga piață, pe site-ul evenimentului
12 - 15 feb Validarea înscrierilor și stabilirea finaliștilor de către consiliul de specialiști
16 feb Anunțarea finaliștilor

19 feb – 15 martie Votarea care se face pe baza chestionarelor cu linkuri unice, garantând faptul că o persoană poate vota o singură dată și doar la categoriile la care nu concurează compania/brandul pe care il/o reprezintă. Premiile pentru furnizori vor fi acordate pe baza voturilor retailerilor, iar cele pentru retaileri vor fi acordate pe baza voturilor furnizorilor. 

 

În competiție pot să se autonominalizeze/nominalizeze companii, branduri/produse, manageri și antreprenori activi în comerțul FMCG din România, care pot demonstra performanțele de business atinse pe parcursul anului 2017.

Research Partner în proiectul Progresiv Awards este compania de cercetare de piață Ipsos România.  

Câștigătorii vor fi anunțați în cadrul Galei Progresiv Awards 2018, pe 15 martie 2018, la Casino-ul din Sinaia. Gala va fi integrată în programul Conferinței Progresiv Sinaia, editia a 18-a, desfășurate între 15-17 martie 2018.

 

Progresiv este prima și cea mai importantă revistă business-to-business ce se adresează factorilor de decizie din retail și FMCG. Are un tiraj de 26.000 de exemplare, se distribuie gratuit la nivel național și este auditată BRAT.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related