Eticheta oferirii de cadouri corporate este subiectul celui mai nou program de training lansat de agenția Creative Business Management. Workshop-ul este susținut de trainerul Cristina Turnagiu Dragna, secretar general al Asociației Române pentru Protocol și Ceremonial și găzduit de AZAY, furnizor oficial al Casei Regale a României.
Pe parcursul a patru ore de prezentare, partcipanții vor intra într-o lume fascinantă a celor mai elegante cadouri și vor afla de la specialiști cum oferirea unui dar poate fi primul pas într-o relație de afaceri de succes. Prima ediție a workshop-ului va avea loc, vineri, 16 februarie 2018.
Prin programul conceput în exclusivitate de Cristina Turnagiu Dragna pentru Creative Business Management, participanții vor explora până la cele mai mici detalii, modalități de alegere, ambalare, trimitere sau gestionare a cadourilor. Workshop-ul va oferi informațiile despre uzanțele diplomatice sau cele instituționale, elementele de însoțire ale unui cadou și modalitățile de personalizare ale acestora.
Workshopul – Arta oferirii cadourilor va fi susținut în data de 16 februarie, între orele 15:00 – 19:00, în cadrul magazinului Azay din Bulevardul Unirii nr. 2. Înscrierile se fac la adresa de email [email protected] sau la numărul de telefon 0743.183.353. Prețul workshopului este 300 de lei.
”Dacă vă doriți o rafinare a propriilor gusturi sau doar vreți să petreceți patru ore în compania celor mai elegante, spectaculoase și creative cadouri pe care le puteți oferi, acest workshop este perfect. Într-un spațiu elegant, oferit de magazinul Azay, vom călători prin lumea rafinată a cadourilor și vom aprofunda cele mai eficiente strategii în alegerea cadourilor fascinante”, susține Cristina Turnagiu Dragna.