- KFC susţine educaţia şi dezvoltarea tinerilor din medii defavorizate prin campania „Bucket de bine”.
- În 2017, s-au strâns fonduri în valoare de peste 59.000 de euro.
- Peste 150.000 de euro au fost donaţi către organizaţia SOS Satele Copiilor, din 2014 până în prezent.
- Prin intermediul proiectului, KFC asigură toate cheltuielile necesare pentru 11 copii din 2 case SOS Satele Copiilor, din Bucureşti.
În anul 2017, KFC a donat peste 59.000 de euro către SOS Satele Copiilor România, în urma campaniei „Bucket de bine”. Prin această platformă, lansată inițial în 2014, KFC donează câte un leu din valoarea fiecărui Hot Bucket vândut.
11 copii din cadrul organizaţiei SOS Satele Copiilor beneficiază, în cadrul proiectului, de pregătire şcolară adecvată, dar şi de activităţi extracurriculare, prin care îşi descoperă şi îşi dezvoltă abilităţi şi aptitudini importante pentru formarea acestora. Copiilor din cele două case le sunt asigurate astfel toate cheltuielile necesare pentru alimente, îmbrăcăminte, îngrijiri medicale și activități educaționale și de timp liber.
„În momentul în care am demarat parteneriatul cu organizaţia SOS Satele Copiilor am ştiut că va fi un angajament pe termen lung. Am ales să investim în educaţia unor tineri şi să le oferim şanse egale de dezvoltare. Este de fapt o investiţie în viitorul lor, dar şi al nostru, al tuturor. Le mulţumim clienţilor KFC care achiziţionează produsul Hot Bucket, susţinând astfel demersul nostru. Continuăm această campanie şi în 2018 şi ne dorim să avem rezultate din ce în ce mai bune.”, a spus Mark Hilton, CEO Sphera Franchise Group S.A.
„Viitorul copiilor din cele două case familiale din satul SOS Bucureşti se construieşte în fiecare zi, prin sprijinul oferit de către partenerul nostru de încredere, KFC România. Suntem deja în al patrulea an în care KFC contribuie la asigurarea unui mediu decent şi sigur pentru copiii abandonaţi, aflaţi în grija SOS Satele Copiilor România. Pornind de la acoperirea nevoilor zilnice de bază – hrană, haine şi o casă primitoare, încercăm să le oferim acestor copii o familie, servicii medicale şi educaţionale, precum şi activităţi de vacanţă, sport şi divertisment.
KFC asigură astfel un climat sănătos şi optimist, în care copiii se dezvoltă armonios şi reuşesc să îşi definească seturi de valori raportate la o realitate normală. De aceea, le mulţumim încă o dată pentru că ne sunt alături!”, Diana Podaru, Director General, SOS Satele Copiilor România.
Campania „Bucket de bine” continuă și în 2018, în toate restaurantele KFC din țară. Parteneriatul KFC – SOS Satele Copiilor a demarat în anul 2014, iar din 2015 și până în prezent, lanțul de restaurante a reuşit să susţină două familii SOS prin asigurarea tuturor cheltuielilor aferente activităților de zi cu zi. Parteneriatul dintre KFC şi SOS Satele Copiilor România se înscrie în direcțiile strategice de responsabilitate socială ale companiei, având scopul de a susține educația și dezvoltarea tinerilor.