Agenția de training Creative Business Management lansează, în data de 2 martie, un nou program de curs susținut de specialiști care oferă informații esențiale, necesare pentru activități performante în agricultură. Timp de 4 zile, în cadrul cursului ”Managementul fermei” participanții vor învăța despre modul în care pot face un plan de afaceri, despre organizarea activităților fermei și marketingul produselor agricole.
"Cursul ”Managementul fermei” este lansat după o experiență de 4 ani în organizarea de cursuri în agricultură. În acești ani am învățat de la cei peste 600 de cursanți care sunt problemele cele mai dificile în agricultură și care sunt nevoile lor de formare. Ne dorim ca acest curs să răspundă, în mare parte, întrebărilor despre organizarea activităților în fermă și să îi ajute pe cei aflați la început de drum să găsească oportunități viabile de finanțare și vânzare a produselor", a declarat Beatrice Pandea, coordonator training în cadrul Creative Business Management.
Acest program este dedicat atât fermierilor cu exploatații de dimensiuni mari care doresc să eficientizeze activitatea, cât și proprietarilor de ferme mici care își doresc să crească printr-un plan de afaceri finanțat din fonduri europene.
Cursul este organizat în București, iar doritorii își pot rezerva locul prin apel telefonic numărul 0743.183.353, pe email la [email protected] sau pe pagina cursului.
”Fermierii care conduc ferme profitabile știu că succesul activității agricole ține, de cele mai multe ori, de planificare și finanțare. Ei știu mai bine ca oricine că, spre deosebire de alte meserii, a fi șef de fermă nu este o activitate cu program definit. Șeful de fermă este înainte de toate o vocație, pe care mulți fermieri o transmit către generațiile următoare”, a adăugat Beatrice Pandea.
Programul este structurat în patru zile de curs, în care participanții vor învăța cum să își extindă business-ul și să își maximizeze profitul. Programa cursului cuprinde: planul de afaceri al fermei, activitatea de producție vegetală a fermei, activitate de producere animală în ferma zootehnică și marketingul și vânzarea produselor agricole.
Prima parte a acestui program este susținută de lectorul Violeta Rusu, cu o experiență de peste 10 ani în project management pentru obținerea finanțărilor din fonduri europene în domeniul agriculturii. Lectorul va împărtăși participanților la curs noțiunile cele mai importante în vederea stabilirii unui plan de afaceri pe termen lung cu rezultate eficiente.
Cea de a doua zi de curs din programul ”Managementul fermei” este susținută de lectorul Maria Toader, profesor în cadrul Universității de Științe Agronomice și Medicină Veterinară din București – Facultatea de Agricultură. Cu o expertiză vastă în domeniu ea le va oferi cursanților noțiunile teoretice și cele mai bune practici verificate din activitatea de producție vegetală a fermei.
Programul cuprinde și un curs de o zi despre activitatea de producție animală în ferma zootehnică. Cursanții vor dobândi noțiuni teoretice despre organizarea, comercializarea și valorificarea produselor, predate de lectorul Viorica Boboc.
Ultima zi de curs este dedicată marketingului și tehnicilor de vânzare a produselor agricole, în care participanții vor afla care sunt etapele esențiale în valorificarea produselor agricole și ce instrumente pot folosi pentru a crea o strategie puternică de promovare și vânzare.
Cursul este susținut de Bianca Preda, redactor șef al revistei Eco-Ferma – singura revista de agricultură ecologică, fost jurnalist cu o bogată experienţă în activitatea de PR și consultant de imagine în proiecte de dezvoltare în agricultură.
De peste 12 ani coordonează şi implementează strategii de promovare pentru companii din domeniul agricol. Experiența sa în promovarea agriculturii este dobândită prin participarea la evenimente interne și internaționale de profil.