[Premium clubbing] Investitiile din piata cluburilor de noapte au crescut, iar Bamboo este printre cele care au deschis drumul

[Premium clubbing] Investitiile din piata cluburilor de noapte au crescut, iar Bamboo este printre cele care au deschis drumul

In urma cu 15 ani, se deschidea clubul Bamboo. Ownerul sau, Joshua Castellano, avea la momentul respectiv experienta managementului unor stabilimente precum Morgana, Bonsai, Il Divino sau Zerrillo's. Incepem astazi o serie de interviuri din care vom incerca sa extragem informatii despre piata (destul de restransa) a cluburilor high-end din tara. In general, clubul de noapte din Romania este dificil de gestionat - si ca business, si ca subiect de presa. Asa ca am ales sa incepem cu segmentul premium, unde experienta de business a managementului e clara. 

Cluburile au trecut prin boomul specific mai tuturor pieteleor in Romania, apoi printr-o criza, apoi prin reglarea obisnuita de dupa furtuna, care a dus si la curatarea pietei. Iar in urma cu doi ani, tragedia din Colectiv a schimbat lucrurile. Unele cluburi high-end au disparut, altele au continuat sa investeasca si sa primeasca oamenii sa se distreze, insa in conditii mai sigure. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related