Mercedes-Benz România lansează programul „Centru de Excelență în Tinichigerie & Vopsitorie”

Mercedes-Benz România lansează programul „Centru de Excelență în Tinichigerie & Vopsitorie”

Autovehiculele Mercedes-Benz sunt un reper în ceea de privește inovația, performanța, designul și siguranța, anticipând nevoile și exigențele clienților pentru a le oferi o experiență de condus la cele mai înalte standarde. Preocuparea pentru confortul și siguranța clienților Mercedes-Benz a determinat înființarea programului „Centru de Excelență Mercedes-Benz în Tinichigerie & Vopsitorie”, ce are ca obiectiv specializarea și profesionalizarea activității atelierelor de tinichigerie și vopsitorie, respectiv prestarea de lucrări de reparații strict la standardele consacrate ale Mercedes-Benz.

Autoklass Center Chitila este primul centru autorizat Mercedes-Benz din România care a primit, în ianuarie 2018, certificarea de „Centru de Excelență Mercedes-Benz în Tinichigerie & Vopsitorie”, după un proces de atestare care a durat aproximativ 12 luni.

Programul „Centru de Excelență Mercedes-Benz în Tinichigerie & Vopsitorie” a prevăzut investiții considerabile în echipamentele de cea mai nouă generație și în școlarizarea personalului pentru utilizarea în mod profesionist a acestor echipamente, audit al reparațiilor și consultanță de top din partea specialiștilor Daimler pentru efectuarea tuturor lucrărilor de service strict la standardul producătorului, procese de service optimizate la standardele consacrate Daimler, auditare constantă pentru menținerea standardelor de exigență și consiliere personalizată din partea experților Mercedes-Benz România.

 

În programul WIS (Workshop Information System) sunt integrate toate detaliile referitoare la procedurile specifice lucrărilor de mentenanță și service, conform standardelor Mercedes-Benz. Siguranţa pasagerilor unui autoturism după un accident auto este garantată doar prin efectuarea reparațiilor la standardele ridicate ale producătorului auto, iar în cazul Mercedes-Benz, aceste exigențe sunt îndeplinite și auditate cu strictețe în cadrul Centrelor de Excelență.

Obiectivul pe termen lung al companiei este crearea unei rețele de Centre de Excelență, care să acopere, din punct de vedere geografic, cele mai importante zone ale țării. Prin desemnarea Centrelor de Excelență Mercedes-Benz în Tinichigerie & Vopsitorie, producătorul Daimler își respectă promisiunea față de clienții din România și nu face compromisuri în ceea ce privește calitatea reparațiilor în urma accidentelor, în cadrul rețelei de parteneri de service ai Mercedes-Benz România.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related