„Sunetul AVINCIS” pe notele muzicale ale lui Alexandru Tomescu

„Sunetul AVINCIS” pe notele muzicale ale lui Alexandru Tomescu

Pentru câteva ore, în prima zi a primăverii, una din încăperile spectaculoase ale Palatului Ghica Victoria, s-a transformat într-o adevărată sală de concert de muzică clasică,  unde cei peste 50 de invitați, prieteni apropiați AVINCIS, au experimentat, în premieră, „Sunetul AVINCIS”, ale cărui acorduri poartă în ele muzica domeniului VILA DOBRUȘA.

Cei prezenți au fost plăcut surprinși să facă parte dintr-un proiect inedit: să asculte în interpretarea inegalabilă a lui Alexandru Tomescu și Omar Massa, un număr de 8 melodii, să deguste vinurile pereche AVINCIS și să savureze preparatele impecabil pregătite, realizate de echipa Gargantua.

Photo credit @MihneaRatte

 

„Proiectul «Sunetul AVINCIS» este o premieră în România pentru că am vrut să redăm cât mai aievea spiritul domeniului VILA DOBRUȘA, să recreăm acea magie a locului, foarte greu de povestit chiar și atunci când ai la îndemână o vioară Stradivarius. Seara aceasta este momentul festiv de lansare în lume a acestei povești frumoase care s-a materializat într-o înregistrare realizată exact acolo la crama de la VILA DOBRUȘA, o cramă cu niste proprietăți sonore ieșite din comun”, a mărturisit Alexandru Tomescu celor prezenți.

Photo credit @MihneaRatte

 

Acest proiect cultural a fost gândit de Andreea Micu, proprietar AVINCIS, împreună cu artiștii, Alexandru Tomescu și Omar Massa, iar timp de șase luni a existat o muncă elaborată în echipă, implementându-se cu răbdare și atenție la detalii, toți pașii absolut necesari: stabilirea melodiilor, înregistrarea acestora la crama AVINCIS, producția discului „Sunetul AVINCIS” și organizarea lansării în rândul celor apropiați comunității AVINCIS.  

Photo credit @MihneaRatte

 

„Vinul nu este o simplă băutură, este, de fapt, un produs cultural, aflat la intersecția artelor, iar muzica este cea mai strâns legată de vin. Noi, la podgoria cramei AVINCIS și pe domeniul VILA DOBRUȘA, iubim foarte mult proiectele culturale și susținem muzica, literatura, creația, în general, pentru că suntem conștienți că vinul în sine reprezintă o creație, nu doar o băutură. Pornind de la acest sentiment al legăturii dintre muzică și vin,  s-a născut proiectul «Sunetul AVINCIS»”, a declarat Andreea Micu, proprietar crama AVINCIS.

Photo credit @MihneaRatte

 

Au fost selectat 12 piese, un fel de mărturie muzicală, pornind de la Johann Sebastian Bach, Ludwig van Beethoven și continuând cu Ciprian Porumbescu și Astor Piazzolla, care au surprins nu doar particularitățile perioadei respective din care face piesa parte, dar și puțin din sufletul de la VILA DOBRUȘA. Sunt explorate atât piese din celebrul repertoriu sud-american de tango, cât și lucrări clasice, foarte cunoscute, dar care au primit o dinamică și o culoare cu totul noi, datorită bandoneonului lui Omar Massa.

Photo credit @MihneaRatte

 

„AVINCIS este un proiect complex, care are trei dimensiuni. Vorbim în primul rând despre recuperarea memoriei familiei noastre, care are o muzică a istoriei, a tradiției, a poveștii care stă în spatele a ceea ce reprezintă AVINCIS astăzi. Dimensiunea enologică, viticolă, care are o muzică a terroir-ului de Drăgășani, a viei, a foșnetului frunzelor, al strugurilor, al aripilor fazanilor atunci când zboară deasupra podgoriei noastre. A treia dimensiune este cea a arhitecturii și a peisajului: o cramă modernă în dialog permanent cu conacul în stil neoromânesc, o muzică a acestor forme și materii pe care încercăm să o surprindem în vinurile AVINCIS”, a continuat Andreea Micu

 

Photo credit @MihneaRatte

 

„A fost o provocare organizarea acestui eveniment fiind un concept simplu atunci când este pus pe hârtie, dar complicat atunci când îl implementezi. Am început să lucrăm la acest proiect în urmă cu trei luni și pașii parcurși ne-au pus la încercare creativitatea, organizarea, anticiparea unor situații, planificarea și coordonarea unui grup de furnizori. Atunci când organizezi un eveniment într-un spațiu atipic ai nevoie să existe o sincronizare atentă între toți furnizorii, astfel încă un desfășurător de 1 pagină să poată fi implementat impecabil. Am fost onorați să fim implicați în acest proiect cultural, iar mulțumirile clientului de la finalul evenimentului, ne-au confirmat că munca noastră a fost recunoscută și apreciată. Și acest lucru este tot ce contează la încheierea unui eveniment”, a declarat Anca Marcu, Senior PR Manager RANEVENTS.

 

Din echipa RANEvents au făcut parte Raluca Zamfir (Managing Partner), Anca Marcu (Senior PR Manager) şi Diana Ionescu (PR Account).

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


RAN Communication

RAN Communication este o agentie on the go. Atunci si acolo unde clientul are nevoie, aproape 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana. RAN Communication inseamna o cultura dinamica si pozitiva, avand o... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related