KFC continuă expansiunea internaţională prin deschiderea celui de-al treilea restaurant în nord-estul Italiei. Valoarea investiţiei este de 750.000 euro

KFC continuă expansiunea internaţională prin deschiderea celui de-al treilea restaurant în nord-estul Italiei. Valoarea investiţiei este de 750.000 euro

KFC continuă planurile de dezvoltare internaţională şi deschide un nou restaurant în nord-estul Italiei, în regiunea Gorizia. Sphera Franchise Group deţine în prezent două locaţii pe piaţa italiană, aflate în regiunea Triveneto şi zona metropolitană a Veneţiei. Cu o valoare a investiţiei de 750.000 de euro, grupul adaugă în portofoliu al treilea restaurant KFC din Italia.

Cu un design modern şi urban specific identităţii brandului, noul restaurant are o suprafaţă de 292 mp. Acesta este situat în zona de food court a centrului comercial Tiare, din oraşul Villesse, aflat în regiunea Gorizia din zona de nord-est a Italiei.

Cu un număr de 21 de angajaţi, noul restaurant KFC va oferi locuri de muncă celor care locuiesc în regiune, cu posibilitatea de a obţine un post fără experienţă în prealabil. Printre beneficii se află cursurile de calificare şi posibilitatea dezvoltării unei cariere în domeniu, alături de un program flexibil şi bonusuri de fidelitate.

 

 

Ne bucurăm că planurile noastre de expansiune devin realitate şi ne oferă rezultate remarcabile pe pieţele unde suntem prezenţi. Inaugurarea celui de-al treilea restaurant în Italia reprezintă pentru noi încă un pas în consolidarea businessului şi a reţelei de restaurante. Prin deschiderea locaţiilor KFC ne dorim să fim cât mai aproape de clienţii noştri fideli, astfel încât să se bucure de inovaţiile şi ofertele noastre. Ca toate acestea să fie posibile, planurile noastre de dezvoltare schiţate pentru următorii cinci ani vizează deschiderea a peste 20 de locaţii în Italia.”, declară Mark Hilton, Chief Executive Officer Sphera Franchise Group.

 

Odată cu deschiderea noii locaţii, KFC continuă strategia de expansiune în cât mai multe oraşe din Italia, pentru a le oferi consumatorilor cele mai delicioase şi proaspete preparate, pregătite în fiecare zi în restaurante, de către bucătari, după reţeta secretă a colonelului Sanders.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related