Sub deviza #BeHealthy, World Class România inaugurează un nou club în Veranda Mall, în cartierul Obor, din București

Sub deviza #BeHealthy, World Class România inaugurează un nou club în Veranda Mall, în cartierul Obor, din București

Două ore și jumătate pe săptămână este nivelul minim de activitate fizică recomandată de World Health Organization (WHO). La nivelul Uniunii Europene, Finlanda conduce topul – 54,1% din populația sa practică sport pentru cel puțin două ore și jumătate pe săptămână, în timp ce România se situează pe ultimul loc, cu un procent de doar 7,5%, conform Eurostat. Cu toate acestea, românii încep să adopte din ce în ce mai mult un stil de viață sănătos, statisticile fiind promițătoare în orașele mari. Sub deviza sloganului #BeHealthy, World Class, rețeaua lider în sănătate și fitness din România, își întărește prezența în principalele zone urbane din România cu ocazia inaugurării celui de-al 33-lea centru de sănătate și fitness localizat în Veranda Mall din București.

 

“Fiecare centru nou World Class pe care îl inaugurăm în România este o mișcare atent gândită, care ne aduce cu un pas mai aproape de misiunea noastră: aceea de a influența și a educa din ce în ce mai mulți români să adopte un stil de viață activ prin antrenamente regulate. Totul este despre sănătate și împlinirea pe care ți-o oferă o viață echilibrată. De aceea, locațiile centrelor noastre de sănătate și de fitness, împreună cu experții noștri sunt, de asemenea, puncte strategice și contribuie în procesul educațional pe care ni l-am asumat: aducem sportul și fitness-ul la îndemâna celor care au un program încărcat, din marile orașe, pentru a-i încuraja și a le oferi sprijin să facă mișcare oricând – în drumul lor spre casă, spre birou sau chiar în pauza de prânz, a declarat Kent Orrgren (CEO World Class România).

 

Cartierul Obor este o zonă din București cu o densitate crescută a populației, care a avut parte recent de o dezvoltare impresionantă odată cu inaugurarea Veranda Mall. Cel mai nou club World Class din Veranda Mall va fi deschis în a doua parte a anului și va ocupa o suprafață de 1.500 mp. Locuitorii din proximitate se vor bucura de servicii de cea mai înaltă calitate asigurate de experții în sănătate și fitness World Class.

Printre beneficiile de care clienții World Class Veranda Mall se pot bucura în noua locație se numără: o sală de fitness dotată cu echipamente de ultimă generație, zone speciale pentru antrenamente cardio, de forță și funcționale sau experiențe unice la clasele de aerobic și cycling în studiouri dedicate. Integrat în categoria Bronze, clubul le oferă membrilor șansa de a accesa alte categorii de abonamente, dar și de a testa diverse programe de antrenament potrivite pentru stilul lor de viață activ.

 

Despre #BeHealthy

#BeHealthy este noul slogan al World Class România, care înglobează toate eforturile companiei prin care încurajează românii să își schimbe stilul de viață prin sport și fitness.

#BeHealth îndeamnă la acțiune pentru a trăi o viață sănătoasă, având o abordare holistică prin care sănătatea să devină o rutină zilnică. World Class și-a asumat rolul de a educa, inspira și influența românii să adopte un stil de viață sănătos: prin deschiderea unor centre noi în zonele urbane, prin dezvoltarea de programe de formare originale și accesibile și prin intermediul experților noștri în domeniul sănătății și fitnessului din centrele noastre.

#BeHealthy înseamnă, de asemenea, parteneriate cu cele mai importante evenimente sportive din România, cum ar fi: Bucharest Marathon, Color Run, Bucharest 10K&Family run sau Bucharest Half Marathon.

Mesajul #BeHealthy este transmis mai departe și prin intermediul evenimentului anual World Class #BeHealthy Festival care are loc în cele mai mari orașe din România, dar și prin deschiderea unor centre noi World Class în zonele aglomerate, pentru a veni în întâmpinarea stilului de viață activ al oamenilor.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Campanii

Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related