Schimbări în managementul Unilever South Central Europe

Schimbări în managementul Unilever South Central Europe

Unilever South Central Europe (USCE) anunță schimbări în echipa de leadership, începând cu 2 aprilie.

Ana-Maria Pâslaru, Director de Marketing în cadrul Unilever South Central Europe, va prelua funcția de Country Managing Director pentru Țările Baltice în cadrul Unilever. Țările Baltice formează o enitate de business în regiunea Europa Centrală și de Est (CEE), regiune din care face parte și Unilever South Central Europe.

Ana-Maria Pâslaru a ocupat funcția de Director de Marketing Home & Personal Care USCE & CEE Home Care din anul 2015. În această perioadă, a coordonat campanii naționale de impact pentru brandurile Dove, Dero, Clear, Rexona, Omo, Cif, Domestos, Savo și a condus activitatea categoriilor de produse pentru îngrijirea locuinței din Europa Centrală și de Est. Ana-Maria Pâslaru și-a început cariera în Unilever în anul 2007 în rolul de management trainee și a deținut mai multe funcții în cadrul departmentelor de marketing și customer marketing.

 

În urma acestei promovări, Monica Tamaș, Senior Category Manager Laundry, va prelua funcția de Home and Personal Care Leader și se va alătura boardului Unilever South Central Europe. Monica Tamaș s-a alăturat echipei Unilever în anul 2013, având o experiență de 13 ani în marketing și a contribuit la construirea categoriilor de Home Care, cu o atenție deosebită asupra impactului în societate pentru un model de business sustenabil.

Unilever este unul dintre cei mai importanți furnizori mondiali de alimente și produse de îngrijire personală, prezent în peste 190 de țări, ajungând la 2,5 miliarde de consumatori în fiecare zi. Compania are 169,000 de angajați și a generat vânzări în valoare de 52.7 miliarde € în 2016. Peste jumătate (57%) din businessul companiei se desfășoară pe piețele emergente sau în curs de dezvoltare. Unilever are mai mult de 400 de branduri ce pot fi găsite în casele din întreaga lume, inclusiv Persil, Dove, Knorr, Domestos, Hellmann, Lipton, Ben & Jerry, Magnum si Axe.

Prin Planul Unilever pentru un stil de viaţă sustenabil, compania şi-a propus:
• Să ajute mai multe de un milliard de oameni să acţioneze pentru a -şi îmbunătăţi sănătatea şi starea de bine până în 2020.
• Să reducă la jumătate amprenta de mediu a produselor până în 2030.
• Să îmbunătăţească viaţa a milioane de oameni până în 2020.

Planul Unilever creează valoare, determinând creșterea businessului și a încrederii, eliminând costuri și reducând riscurile. Brandurile sustenabile ale companiei cresc cu 50% mai rapid decât restul businessului și reprezintă mai mult de 60% din creșterea companiei în 2016.

Unilever s-a situat pe primul loc, în 2017, în domeniul său de activitate, în Indexul Sustenabilităţii Dow Jones. În clasamentul FTSE4Good Index, a atins cel mai mare scor de mediu (5). Conduce în topul Global Corporate Sustainability Leaders, în anul 2017, pentru al şaptelea an consecutiv, potrivit sondajului anual GlobeScan/SustainAbility. Unilever s-a angajat să aibă o amprentă zero de carbon până în 2030.

Unilever urmăreşte crearea unui viitor mai bun, în fiecare zi. Îi ajutăm pe oameni să arate bine, să se simtă bine şi să ia ce e mai bun din viaţă, cu branduri şi servicii care sunt benefice atât pentru consumatorii noştri, cât şi pentru alţi oameni. Suntem unul dintre liderii globali pe piaţa bunurilor de larg consum suntem prezenți în peste 190 de țări.

În regiunea din sud-centru, grupul Unilever desfăşoară operaţiuni pe pieţele produselor alimentare, de îngrijire personală şi de îngrijire a locuinţei, prin Unilever South Central Europe şi Unilever Romania. Unilever South Central Europe, cu sediul în Bucureşti, coordonează operaţiunile de marleting şi vânzări din Romania, Bulgaria, Serbia, Muntenegru; Unilever Romania coordonează operaţiunile de pe platforma industrială de la Ploieşti.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune



Branded


Related