Penny Market anunta o crestere cu 17% a cifrei de afaceri

Penny Market anunta o crestere cu 17% a cifrei de afaceri

REWE Romania a raportat o cifra de afaceri de aproape 3 mld. LEI in anul calendaristic 2017, cu 5% mai mult in comparatie cu 2016. Pentru divizia Penny Market, cresterea inregistrata a fost de 17% mai mult in comparatie cu anul anterior. Compania continua sa investeasca in piata de retail din Romania datorita politicii sale de expansiune, a grijii pentru satisfacerea nevoilor clientului si a produselor de calitate de la producatori locali.

Grupul a investit in anul 2017 peste 482 mil. LEI in modernizarea si extinderea retelei pentru a putea oferi romanilor o experienta unica la cumparaturi, ajungand astfel la un numar de 221 de magazine si 3 centre logistice. De asemenea, contributia REWE Romania la bugetul de stat al Romaniei in anul precedent a fost de peste 136 mil. LEI.

"Anul 2017 a fost foarte bun pentru noi, iar cifrele vorbesc de la sine despre evolutia companiei. Pentru Penny Market am inregistrat o crestere cu 17% a cifrei de afaceri in comparatie cu 2016, am crescut constant si ne-am extins reteaua in 2017 cu 26 de magazine, iar acest plan de crestere anual cu cate 20-25 ramane in continuare valabil. Vom investi in Romania si vom dezvolta business-ul nostru aici astfel incat in 2025 sa ajungem la 400 de magazine. Rezultatele financiare reprezinta vesti bune atat pentru angajatii nostri, cat si pentru clienti, de aceea le multumim pentru incredere si pentru ca aleg magazinele noastre pentru cumparaturile zilnice", a declarat Daniel Gross (Director General REWE Romania).

 

Penny Market si-a marit si numarul de angajati: in anul 2017, lucrau in total 4,300 de angajati in companie, cu 8% mai mult in comparatie cu anul 2016. In prezent, varsta medie in echipa este de 33 de ani. Printre beneficiile oferite angajatilor se numara un pachet salarial atractiv plus bonus de performanta, training pentru dezvoltare profesionala, bonus de loialitate, bonus pentru recomandarea unui viitor coleg, asigurare medicala privata, tichete de masa si tichete cadou cu ocazia sarbatorilor de Paste si Craciun, precum si scutece pentru nou nascuti si pachete de scoala pentru copiii angajatilor.

Penny Market a intrat pe piata din Romania din anul 2005, avand o politica de achizitii axata pe sortimente de la producatori regionali si colaborari cu producatori locali. In prezent, Penny Market se numara printre companiile cu peste 60% de produse furnizate local, contribuind astfel la dezvoltarea sectorului agroalimentar si sustinerea economiei romanesti.

 

Infographic: Rezultate financiare REWE

 

Pentru anul in curs, planurile Penny Market includ: investitii in expansiune in conformitate cu certificarea ISO 50 001, incheierea procesului de remodelare a tuturor magazinelor, dar si extinderea colaborarii cu producatorii romani alaturi de implicarea in activitati de sustinere a comunitatilor si de protejare a mediului. Compania va continua sa adapteze permanent reteaua de magazine punand accent pe modernizarea design-ului, eficientizarea proceselor de organizare folosind noua tehnologie si, bineinteles, dezvoltand gama de produse cu accent pe prospetimea si varietatea acestora.

Pe parcursul anului 2017, compania si-a asumat responsabilitatea fata de societate, obiectivul sau fiind acela de a se implica in comunitatile din care face parte si de a creste un model de business prietenos cu mediul inconjurator. Astfel, compania a dezvoltat in 2017 programe sociale in parteneriat cu World Vision, Salvati Copiii si Habitat for Humanity, programe pe care le va continua si in 2018.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related