BuzzFeed și The Dodo transformă momentele obișnuite în momente extraordinare cu ajutorul opțiunii Super Slow-mo a telefoanelor Samsung Galaxy S9 și S9+

BuzzFeed și The Dodo transformă momentele obișnuite în momente extraordinare cu ajutorul opțiunii Super Slow-mo a telefoanelor Samsung Galaxy S9 și S9+

Această campanie de creare conținut va demonstra cât de ușor și distractiv poate fi pentru utilizatori să realizeze conținut video de tip slow-motion

Samsung Electronics a anunțat un parteneriat cu BuzzFeed și The Dodo ce are ca scop transformarea momentelor obișnuite în unele extraordinare, cu ajutorul noilor smartphone-uri Galaxy S9 și S9+, ce reimaginează modul în care comunicăm. Astfel, BuzzFeed, lider mondial în domeniul tehnologiilor media, ce deține o platformă de știri și entertainment urmărită de sute de milioane de oameni la nivel global, și The Dodo, platforma de digital media numărul 1 a iubitorilor de animale1, precum și cel mai iubit publisher de pe Facebook2, vor crea videoclipuri în super slow-motion pentru toate canalele lor de social media, inclusiv Instagram, Twitter și Facebook.

Videoclipurile, care vor folosi hashtag-urile #withGalaxy și #SuperSlowMo, vor arăta utilizatorilor cât de ușor este să realizezi și să împărtășești prietenilor conținut de tip Super Slow-Mo, folosind Galaxy S9 și S9+.

În plus, parteneriatele realizate vor avea drept rezultat mai mult de 30 videoclipuri de neratat, care vor ajunge la publicul BuzzFeed și The Dodo în următoarele două luni.  BuzzFeed va prezenta clipe obișnuite din viața de zi cu zi, dar și fiecare zâmbet unic și grimasă amuzantă, transformându-le în momente demne de partajat cu toată lumea. The Dodo va prezenta povești emoționante, dar și amuzante cu animale drăgălașe prinse în mijlocul faptului – toate acestea filmate cu Galaxy S9 și S9+, în stilul autentic The Dodo.

 

„Colaborarea cu BuzzFeed și The Dodo ni se potrivește ca o mănușă și reprezintă un mod minunat de a arăta cum utilizatorii noștri pot surprinde momentele epice din viața lor folosind funcția Super Slow-Mo a camerelor din Galaxy S9 și S9+. Să surprinzi momente unice nu a fost niciodată mai ușor și ne dorim ca aceste parteneriate să inspire la crearea a cât mai multe video-uri Super Slow-Mo”, a declarat Younghee Lee (CMO și Vice Președinte Executiv în cadrul Samsung Electronics).

 

Samsung Galaxy S9 and S9+ înregistrează materiale video memorabile cu funcția video Super Slow-Motion, care captează 960 de cadre pe secundă, dezvăluind o nouă metodă de a face din banal ceva extraordinar. Cu funcția automată Motion Detection, utilizatorii nu trebuie decât să apese play. După captarea videoclipului Super Slow-mo, utilizatorii pot selecta muzică de fundal din 35 de opțiuni diferite sau pot adăuga o melodie din playlist-ul favorit. Înainte de a partaja postarea, aceștia pot edita fișierul video folosind trei stiluri diferite – în loop, reverse sau swing.

 

„La BuzzFeed, punem accent pe un tip de producție de clasă mondială care oferă creatorilor de conținut flexibilitatea de a înregistra conținut video chiar și în mers, în diferite locații. Cu Galaxy S9 și S9+ avem oportunitatea de a folosi Super Slow-mo în producția noastră și, în același timp, de a dovedi publicului nostru că nu mai este nevoie să ai echipamente și software-uri extrem de scumpe pentru a surprinde momentele preferate la cea mai înaltă calitate pentru a le împărtăși cu prietenii”, spune Ze Frank (șeful departamentului de Cercetare & Dezvoltare al BuzzFeed).

 

Izzie Lerer, fondator și Chief Creative Officer la The Dodo a adăugat:

„Ne-am construit audiența prin abordarea unică a storytelling-ului – am pus animăluțele în centrul discursului nostru și am prezentat lucrurile minunate și inspiraționale pe care le fac ele în fiecare zi. Suntem entuziasmați de colaborarea cu Samsung pentru că avem ocazia de a continua să prezentăm modul în care se exprimă și se bucură prietenii noștri necuvântători printr-un feature nou, Super Slow-mo”.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune



Branded


Related