KFC inaugurează primul restaurant de tip Drive-Thru din Bistriţa printr-o investiţie de 800.000 de euro

KFC inaugurează primul restaurant de tip Drive-Thru din Bistriţa printr-o investiţie de 800.000 de euro

În urma unor investiţii care se ridică la suma de 800.000 de euro, KFC deschide uşile primului restaurant de tip Drive-Thru din Bistriţa. Planurile de dezvoltare ale companiei continuă şi inaugurează restaurantul cu numărul 72 în România.

Realizat cu design-ul specific brandului şi echipat conform standardelor internaţionale KFC, noul restaurant este amplasat în parcarea centrului comercial B1 Retail din oraşul Bistriţa. Suprafaţa acestuia este de 325 mp, cu un număr de 68 de locuri în interior şi o terasă exterioară spaţioasă. Adresa noului restaurant KFC din Bistriţa se află pe Calea Moldovei, nr 40A, iar clienţii sunt aşteptaţi în intervalul orar 07 – 24:00.

Noua locaţie oferă 50 de noi locuri de muncă aferente funcţiilor Lucrător Bucătărie şi Casier. Pentru a ocupa aceste posturi nu este nevoie de experienţă anterioară de lucru, însă este nevoie de o atitudine pozitivă şi de dorinţă de a lucra. Noilor angajați li se oferă posibilitatea de a alege un program de lucru de 8h/zi sau 6h/zi sau 4h/zi sau program de weekend. La începutul colaborării, ei vor fi instruiţi și pregătiți la locul de muncă de către un trainer dedicat. Apoi vor avea posibilitatea obținerii unei calificări și posibilitatea dezvoltării unei cariere în domeniu. Pe durata colaborării, adițional salariului de încadrare și tichetelor de masă, oferim creșteri salariale corelate cu vechimea, bonusuri de fidelitate, prime ocazionale de Crăciun/Paște.

 

„Suntem bucuroşi să anunţăm deschiderea restaurantului cu numărul 72 din portofoliul KFC, situat în oraşul Bistriţa. Alături de întreaga echipă continuăm strategia de dezvoltare a reţelei de restaurante pe plan naţional, totul pentru a fi cât mai aproape de consumatorii noştri fideli. Bistriţenii care au aşteptat cu nerăbdare deschiderea restaurantului în oraş, se pot bucura de acum înainte de ofertele şi produsele noastre delicioase.“, declară Monica Eftimie (Chief Marketing Officer Sphera Franchise Group).

 

Odată cu deschiderea noii locaţii, KFC continuă strategia de a fi prezenţi în cât mai multe oraşe din ţară și de a le oferi consumatorilor cele mai delicioase și proaspete preparate, pregătite în fiecare zi în restaurante, de către bucătari, după rețeta secretă a colonelului Sanders.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related