Noua colecție Stefanel, lansată în stil italian la București, de la balconul romantic din Piața Romană

Noua colecție Stefanel, lansată în stil italian la București, de la balconul romantic din Piața Romană

Într-o atmosferă relaxată, sub motto-uri ca “Dacă respecți toate regulile, pierzi toată distracția”, “Zâmbetul va fi mereu la modă” sau „Viața e scurtă, cumpără rochia”, Stefanel a lansat noua colecție de primăvară/vară 2018 având alături 100 de prieteni dragi, vedete, bloggeri, influenceri, jurnaliști.

Stefanel scrie un nou capitol din istoria brandului, întregul eveniment de lansare ilustrând asta: un brunch italian cu delicatese, cafea și șampanie, liliac, lalele și lăcrămioare pentru un plus de romantism și o reîntâlnire cu vechi prieteni ai brandului, printre care Andreea Berecleanu, Andreea Esca, Catalina Grama, Anca Serea, Diana Dumitrescu, Xonia, Sasha Borona, Adina Halas, Diana Bart, Anca Dumitrescu, Geanina Corondan, Catinca Roman, Oana Roman, Andreea Perju, Ramona Solomon, Cristina Zaharia, Andra Dobre, Tily Niculae, Livia Graur, Irina Markovits, Domnica Magescu,  Diana Colcer, Alexandra Calafeteanu, Silvia Cristescu, Simona Taranu, Maria Andreea, Olivia Nita, Madalina RedBlonde, Maria Radu, Ramona Paun, Monica Rosu, Iulia Verdes, Silvia Cristescu. 

Ne bucurăm că STEFANEL, cel mai longeviv brand de fashion international din Romania a strâns o comunitate atât de specială de prieteni și parteneri.  Simplitatea, calitatea materialelor, inovația, atenția la detalii și finisaje sunt, cu siguranță, punctul forte al acestei colecții pe care invitații noștri au descoperit-o la evenimentul de lansare. STEFANEL a creat mereu haine pentru femei active și această colecție respiră atât eleganță și romantism, cât și o stare contemporană.”, a declarat Cornelia Nicolae (General Manager STEFANEL Romania, Turcia si Polonia). 

 

Sărbătorind deopotrivă clasicul și modernul, vedeta evenimentului a fost ineditul photo corner, chiar balconul magazinului din Piața Romană, unde invitații au fost provocați să se simtă ca în filmele romantice italienești. N-a lipsit fotograful Mihnea Ratte care să surprindă posturile îndrăznețe, elegante, jucăușe sau romantice, întocmai ca hainele din noua colecție.

 

„Noua colecție este un tribut adus originii brandului și am ales să sărbătorim lansarea ei în stil italian autentic, invitându-i pe prietenii noștri să se simtă ca Julieta îndrăgostită la balcon, să dea frâu liber imaginației și să pozeze exact ca o vedetă din filmele clasice, o Sophia Loren, de ce nu? Intotdeauna evenimentele organizate la STEFANEL s-au bucurat de o energie aparte:: cocktail-uri cu arome mediteraneene, gustări tradiționale italienești, muzică autentică și fermecătoare și invitați speciali care s-au bucurat de ospitalitatea  echipei STEFANEL, a declarat Raluca Zamfir (Manager Partner RAN Events).

 

Echipa STEFANEL România a fost formată din Cornelia Nicolae (General Manager) şi Bogdan Ilin (Director Comercial).

Din echipa RAN Events au făcut parte Raluca Zamfir (Managing Partner), Anca Marcu (Senior PR Director) şi Diana Ionescu (PR Manager).

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


RAN Communication

RAN Communication este o agentie on the go. Atunci si acolo unde clientul are nevoie, aproape 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana. RAN Communication inseamna o cultura dinamica si pozitiva, avand o... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related