Mastercard, sponsor oficial UEFA Champions League, lansează campania 'Fotbalul poate începe ceva de neprețuit'

Mastercard, sponsor oficial UEFA Champions League, lansează campania 'Fotbalul poate începe ceva de neprețuit'

Mastercard, companie de tehnologie în industria globală de plăți și sponsor oficial al UEFA Champions League, sărbătorește în perioada campionatului de anul acesta puterea fotbalului de a începe ceva de neprețuit pentru oameni, familii și comunități. Ca sponsor al celei mai prestigioase competiții a cluburilor de fotbal din lume, Mastercard lansează campania Fotbalul poate începe ceva de neprețuit și oferă, și în 2018, experiențe de neuitat fanilor acestui sport.

Prin această campanie, Mastercard își dorește să aducă în atenția publicului modul în care fotbalul reușește să aducă oamenii împreună, oferindu-le posibilitatea de a împărtăși experiențe memorabile. Startul campaniei a fost dat de Cristian Chivu, unul dintre cei mai apreciați fotbaliști români din toate timpurile, care a împărtășit cu fanii săi din rețelele de socializare propria poveste despre cum fotbalul a fost catalizatorul unor experiențe de neuitat din viața lui.

În cadrul campaniei, Mastercard a pregătit mai multe surprize pentru fanii fotbalului, printre care posibilitatea de a participa la Finala UEFA Champions League din 26 mai 2018 sau la proiecția specială a marii Finale, organizată în una dintre cele două locații VIP partenere din București și Cluj.

În perioada 2-13 mai, Mastercard oferă 500 de invitații la vizionarea Finalei în locațiile selectate. Marele premiu al competiției constă în trei pachete duble care asigură accesul câștigătorilor la marea Finală din Kiev. Pentru a se înscrie în competiția pentru unul dintre aceste premii, cei interesați trebuie să achite cu cardul Mastercard și să trimită valoarea tranzacției prin SMS la 3773 sau să o înscrie pe site-ul mastercard.ro/participare.

 

„Parteneriatul Mastercard cu UEFA Champions League este unul tradițional, care a început acum mai bine de 20 de ani. În tot acest timp, am fost martorii puterii extraordinare a acestui sport îndrăgit de a aduce oamenii împreună și de a crea legături trainice între cei care împărtășesc pasiunea pentru fotbal, chiar dacă vin din țări diferite, din medii diferite și au preferințe diferite în viața de zi cu zi. Anul acesta, sărbătorim modul în care ceva atât de prezent și de obișnuit în viața noastră, cum este fotbalul, poate însemna începutul unor experiențe de neprețuit pentru atât de mulți dintre noi, indiferent dacă practicăm acest sport la nivel profesionist sau suntem doar fanii înfocați ai echipelor noastre preferate”, a afirmat Diana Tănase (Marketing Manager Mastercard România).

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related