Proiectul Bucătărie pe bune, realizat sub marca KFC©, oferă ocazia fanilor puiului #pebune să viziteze bucătăriile restaurantelor

Proiectul Bucătărie pe bune, realizat sub marca KFC©, oferă ocazia fanilor puiului #pebune să viziteze bucătăriile restaurantelor

KFC© lansează un proiect prin care invită fanii puiului preparat după reţeta Colonelului Sanders să viziteze bucătăriile restaurantelor. Proiectul Bucătărie pe bune este continuarea comunicării începute anul trecut, prin care KFC© îşi dorește să împărtăşească cât mai multe detalii consumatorilor, despre cum este proaspăt preparat, zilnic în restaurant, puiul lor preferat şi ce se întâmplă în spatele caselor de marcat.

Cu o istorie de peste 20 de ani în România, reprezentanţii lanţului de restaurante KFC© îşi doresc să ofere transparenţă în ceea ce priveşte produsele #fingerlickingood şi să împărtăşească cu cei interesați modul de pregătire al puiului KFC©, care este proaspăt preparat în fiecare zi, în bucătăriile restaurantelor.

Vizitele se vor desfăşura inițial, în exclusivitate în București, timp de trei săptămâni, în zilele de 12 mai, 19 mai şi 26 mai, în intervalul orar 10:00-12:00. Cei dornici să afle secretele puiului KFC© sunt aşteptaţi să se înscrie pe platforma dedicată #Bucătăriepebune, în limita locurilor disponibile.

„Pentru noi este important să fim cât mai aproape de consumatorii noştri fideli. Ideea proiectului #Bucătăriepebune s-a născut din dorinţa de a oferi ocazia fanilor noştri să se alăture echipei KFC© şi să observe direct procesul de preparare. Aşteptăm toţi fanii produselor #fingerlickingood să completeze formularul dedicat pentru înscriere şi ulterior să ne vedem în bucătăria restaurantului lor preferat.”, declară Monica Eftimie (Chief Marketing Officer Sphera Franchise Group).

 

Proiectul se desfăşoară în zece dintre restaurantele KFC din Bucureşti. 

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related