Curajul nu mai trebuie să fie o raritate în marcom-ul românesc. Curajul implică riscuri, dar mai presus de asta, este o formă de optimism și o dovadă de maturizare a industriei. Best Marketing este o conferință cu și despre oameni curajoși în marketing și comunicare.
Best Marketing, conferința Biz care se adresează oamenilor de marketing și comunicare, ajunge anul acesta la a VII-a ediție și își propune să fie un manifest pentru mai mult curaj în publicitatea românească. Conferința va avea loc în data de 23 mai la ARCUB.
Profesioniștii în marketing care se alătură anul acesta conferinței Best Marketing în calitate de vorbitori reprezintă companii cu puternice departamente de marketing și au coordonat campanii de brand curajoase: Coca-Cola, Avon, Pernod Ricard, Starcom, Alpha Bank.
“Vremurile se schimbă, specialiștii în marketing și comunicare trebuie să iasă din zona de confort, să uite de normal și să îmbrățișeze ideile curajoase. Curajul este arma secretă a omului de marketing și ne propunem ca prin acest eveniment să insuflăm curaj în strategiile de marketing din România,” spune Marta Ușurelu, redactor șef revista Biz.
În cadrul conferinței se va lansa o nouă ediție a Anuarului Directorilor de Marketing din România. Cartea reunește peste 150 dintre cei mai importanți directori de marketing din România, cei care decid strategiile de comunicare ale brandurilor și coordonează campanii de marketing.
Pe 23 mai în cadrul conferinței Best Marketing specialiștii din industrie îi mai pot întâlni pe:
Tiberiu Mercurian, Director de Marketing, Alpha Bank
Andreea Lupu, Strategy & Innovation, Director Starcom
Cristina Avram, Brand & Communication Marketing Manager, Fabryo – Atlas
Radu Moldovan-Petruț, Director de marketing, Pernod Ricard România
Miruna Smeureanu, Marketing Director, Coca-Cola Romania
Denis Mirea, Brand Communication & Advertising Manager SEE, AVON
Alex Bordei, Director of Product & Development Bigstep
Răzvan Mătășel, Managing Partner, Arsenoaiei & Mătășel
Răzvan Orbulescu, Director de Marketing FrieslandCampina România
Un invitat care cu siguranță va aduce un plus de valoare conferinței este Mihai Coliban, Creative Freeman. Arhitect, apoi art director, designer și director de creație, Mihai are zece ani de publicitate în România, nouă în Rusia, patru luni în Ungaria. De trei ani, locuiește în Londra și până acum a lansat două businesuri proprii, iar pe al al treilea îl are în pregătire.