Până la 10 startup-uri dedicate nutriţiei vor beneficia de o cotă din grantul de 300.000 de euro şi premii în bani
PepsiCo lansează a doua ediţie a programului incubator Nutrition Greenhouse, o iniţiativă dezvoltată pentru a descoperi şi creşte brandurile revoluţionare din industria alimentelor şi băuturilor.
Compania îi invită pe antreprenori să se înscrie în programul Nutrition Greenhouse care îşi propune să identifice până la 10 branduri în curs de afirmare din sectorul de nutriţie care oferă produse destinate consumatorilor europeni. Companiile selectate vor primi garantat o finanţare de cel puţin 20.000 de euro şi vor beneficia totodată de oportunitatea de a lucra alături de experţi care se ocupă de branduri de top din portofoliul PepsiCo, precum Quaker, Alvalle, Sunbites şi Tropicana. Branduri care înregistrează în acest moment vânzări de 5 milioane de euro sau mai puţin pot afla mai multe despre program şi se pot înscrie pe nutritiongreenhouse.com până pe 11 iunie 2018.
Pe lângă grantul iniţial de 20.000 de euro, fiecare antreprenor selectat va beneficia de un program de mentorat de 6 luni, fiind formate echipe cu reprezentanţi din conducerea PepsiCo a căror expertiză în industrie îi poate sprijini pe aceştia să depăşească provocările imediate de pe piaţă, în vederea atingerii unei creşteri rapide. La finalul programului, una dintre companii va fi primi un premiu de 100.000 de euro care s-o ajute în dezvoltarea business-ului în continuare.
Programul PepsiCo Nutrition Greenhouse face parte din angajamentul companiei de a îmbrăţişa inovaţia şi de a colabora cu cei care vor genera schimbarea în industria alimentelor şi băuturilor în viitor. Programul, lansat în 2017, a ajutat opt companii să atingă creșteri combinate de peste 10 milioane de euro – o creștere cvadruplă a vânzărilor pe perioada programului. Cea de-a doua ediţie se va concentra mai mult pe nutriţie dincolo de sănătate şi wellness, orientându-se către branduri care explorează trendurile cheie legate de stilul de viaţă, facilitează performanţa personală sau sunt orientate spre atingerea unor anumite obiective.
Juan Ignacio Amar, Vice Preşedinte al departamentului de Nutriţie PepsiCo din Europa de Vest şi Africa Subsahariană, sponsorul programului, afirmă:
“Suntem încântaţi să revenim cu programul Nutrition Greenhouse pentru al doilea an la rând. Scopul nostru rămâne acelaşi – să ne asociem cu cei mai buni şi inteligenţi antreprenori europeni din industria alimentelor şi băuturilor şi să le oferim oportunitatea de a-şi prezenta produsele la scară globală.
“Absolvenţii iniţiali din 2017 au stabilit un precedent entuziasmant şi inspiraţional pentru programul din acest an, fiecare dintre cele 8 companii înregistrând o creştere solidă. Noi, la PepsiCo, recunoaştem oportunitatea importantă de a sprijini brandurile viitorului din domeniul nutriţiei şi să modelăm direcţia în care se îndreaptă industria noastră, ca parte din viziunea noastră Performanţă cu Scop. Suntem nerăbdători să colaborăm cu aceştia şi să învăţăm de la cei cu care împărţim aceeaşi viziune.”
David Schwartz, Leader of Innovation, PepsiCo Europe & Sub-Saharan Africa, noul coordonator al programului din acest an, a adăugat:
“Acum, mai mult ca oricând, consumatorii aşteaptă din partea companiilor să livreze alimente şi băuturi care au nu numai o valoare nutriţională, dar care au şi un gust bun şi sunt accesibile. Sunt vremuri interesante pentru antreprenorii din aceste domeniu, iar programul Nutrition Greenhouse este menit să reflecte entuziasmul generat de acest subiect. În cel de-al doilea an vom explora mai multe moduri de a aduce împreună inovaţii extraordinare pe piaţă, beneficiind de oportunitatea de a explora posibile colaborări cu retaileri de top și/sau alte initiative prin intermediul e-commerce.”
Programul PepsiCo Nutrition Greenhouse va discuta şi despre problemele întâmpinate de afacerile la început de drum, precum planificarea business-ului, structurarea companiei şi strângerea de fonduri care să sprijine brandurile la început de drum să-şi atingă potenţialul pe piaţă. În plus, participanţii vor avea parte și de asistență în optimizarea brandului, dezvoltarea produselor, managementul lanțului de aprovizionare, atragerea clienților, distribuție și multe altele.