Daca simplul afisaj nu mai ajuta pe nimeni, atunci cum obtii cele mai bune rezultate de pe urma asocierilor sportive? Daca ii intrebam pe cei de la BRD, un mare aport il are contentul. Motiv pentru care cele doua directii sportive pe care s-a axat brandul in ultimii ani-tenisul si handbalul - au cate un proiect de content corespondent, dezvoltat alaturi de partenerii Treizecizero si Lead.ro. BRD Tennis Insider si BRD Handbal Insider, povesteste Traian Traicu (Brand Communication Manager, Corporate & Media Relations), inseamna"jurnalism modern, povesti exclusive, unghiuri originale de abordare", dar si proiecte editoriale speciale. Altfel, sportul ca directie de responsabilitate sociala este la indemana majoritatii brandurilor, spune Traian, datorita valorilor pe care multe branduri isi doresc sa le comunice-profesionalism, solidaritate, spirit de echipa. Ce face diferenta e modul in care abordezi aceste asocieri:
[Branduri spre sport] Traian Traicu (BRD): Simpla aplicare a unor ”abțibilduri” pe marginea terenului sau în transmisiunile televizate ale unor evenimente ajută într-o măsură prea mică
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare