SPOR, cel mai cunoscut brand de vopsea lavabilă din portofoliul Policolor, dar și produsul cu unul dintre cele mai recognoscibile sloganuri „Vopsești ușor, vopsești cu SPOR!”, a primit distincția „Produsul Anului 2018”.
Rezultatul a reieșit în urma unui studiu reprezentativ, realizat de Exact Business Solutions, în rândul consumatorilor români. Sondajul a fost făcut online, în perioada 16 aprilie-21 mai 2018, pe un eşantion de 7.100 de consumatori români, din mediul urban, cu vârsta cuprinsă între 18 şi 54 de ani.
Criteriile de selecţie au fost: inovaţie, atractivitate, satisfacţie, iar produsele câștigătoare premiate în cadrul competiției au fost alese din 29 de categorii, de la FMCG, la bricolaj sau banking.
"Este o mare bucurie pentru noi să avem această confirmare a încrederii românilor în cea mai nouă și reprezentativă inovație de la SPOR – noua formulă a lavabilei de interior, care nu curge și acoperă excelent, cu albul generos garantat cinci ani. Consider că această distincție trebuie dedicată oamenilor care folosesc produsele brandului SPOR și celor care l-au votat, și abia apoi nouă, echipei de marketing", a declarat Camelia Dragomirescu (director de marketing Policolor).
SPOR Formulă Nouă, singura lavabilă cu alb garantat 5 ani
Sub brandul SPOR, Policolor a lansat în primăvara anului trecut vopseaua inovativă SPOR Formulă Nouă. Este vorba despre munca de cercetare întreprinsă de specialiștii din cadrul Departamentului de Research & Development Policolor, care au creat o rețetă de vopsea lavabilă de un alb generos, pe placul românilor, garantat cel puțin cinci ani de zile.
„Produsul Anului” este un concept internaţional care premiază produsele inovative, activând în prezent în peste 40 de ţări. În România, marca „Votat Produsul Anului®” este înregistrată la OSIM din 2008, se află la a noua ediţie şi este reprezentată de către agenţia de comunicare Media Concept Store, care coordonează şi gestionează activităţile întregului proiect.