Timișoreana Nepasteurizată a fost votată de către consumatorii din România “Produsul anului 2018” în categoria de bere

Timișoreana Nepasteurizată a fost votată de către consumatorii din România “Produsul anului 2018” în categoria de bere

Timișoreana Nepasteurizată a fost votată de consumatorii din România “Produsul anului 2018” în categoria de bere și a fost premiată în cadrul Galei organizate în luna mai.

Timișoreana Nepasteurizată a fost lansată în luna martie 2017 și a marcat la acel moment o inovație în categoria de bere lager mainstream. Timișoreana Nepasteurizată este rezultatul îmbinării meșteșugului tradițional al fabricării berii cu tehnologia modernă. Procesul de fabricație înlocuiește pasteurizarea cu o tehnologie modernă de filtrare la rece, astfel că niciun proces termic nu este aplicat berii care, își păstrează prospețimea ca în fabrica de bere.

„Ne bucură foarte mult și ne onorează câștigarea titlului de „Produsul anului” pe o piață atât de competitivă cum este cea a berii, cu atât mai mult cu cât este o recunoaștere primită de la consumatori, care ne validează astfel inovațiile lansate. Timișoreana este liderul pieței de bere în vânzări și în preferințele consumatorilor de peste 10 ani și această distincție vine într-un moment cu o importanță istorică pentru Timișoreana, în anul în care aniversăm 300 de ani de tradiție în arta fabricării berii”, declară Ioana Popescu (Brand Manager Timișoreana).

 

“Produsul anului” este cea mai mare competiție a bunurilor de larg consum din lume, înființată în Franța în 1987 și se desfășoară în 40 de țări. În România, marca “Votat Produsul Anului®” este înregistrată la OSIM din 2008 și se află la a noua ediţie.

În fiecare an, în această competiție pot fi inscrise doar produse lansate în ultimele 18 luni, iar produsele câștigătoare sunt votate de către consumatori dintre produsele înscrise. Studiul a fost realizat online, de către Exact Business Solution pentru 29 de categorii de produse, pe un eșantion de 7.100 de consumatori români, reprezentativ pentru populația din mediul urban cu vârsta cuprinsă între 18 şi 54 de ani, utilizatori de internet. Eroarea maximă de eșantionare este +/-1.2%. Studiul a avut loc în perioada 16 aprilie - 21 mai 2018, iar criteriile de selecţie au fost: inovaţie, atractivitate, satisfacție.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related