Gregory’s intră pe piața din România și deschide prima locație bazată pe conceptul de coffee & Greek deli

Gregory’s intră pe piața din România și deschide prima locație bazată pe conceptul de coffee & Greek deli

Compania vizează în următorii 5 ani extinderea rețelei la 80 de unități în România

Gregory’s, cea mai mare rețea de locații de tip coffee & Greek deli din Grecia, anunță intrarea pe piața din România odată cu deschiderea unei unități în zona de nord a Bucureștiului. Unitatea, operațională de la începutul lunii iulie, pune la dispoziția clienților o varietate de produse, precum cafea și gustări realizate din ingrediente de calitate.

Deschiderea Gregory’s sub conceptul de coffee & Greek deli, din zona complexului rezidențial și de birouri UpGround din București, face parte din strategia grupului grec de expansiune a operațiunilor în Europa de Est. Unitatea este operată de companie, urmând ca până la sfârșitul acestui an Gregory’s să inaugureze alte 3 unități proprii pe plan local.

 

„În ultimii ani, Gregory’s a înregistrat o creștere susținută, devenind unul dintre dintre cele mai mari lanțuri europene din domeniul coffee & food snack. Prezența afacerii în alte țări este o prioritate pentru noi și credem că România oferă cadrul ideal pentru dezvoltarea grupului în Balcani și Europa de Est. În acest context, deschiderea unității din București reprezintă un prim pas în implementarea strategiei de extindere pentru următorii ani”, a declarat Vlassis Georgatos (CEO Gregory’s SA).

 

Gregory’s în România - 80 de unități coffee & Greek deli în următorii 5 ani

În următorii ani, Gregory’s țintește dezvoltarea prezenței pe piața locală prin deschideri de noi unități în toată țara.

“Folosind modelul propriu de franciză, grupul vizează expansiunea reţelei în România prin intrarea în sistem a unor francizaţi din toată țara. În acest context, compania are în plan deschiderea a 80 de unități în România în următorii 5 ani,” a declarat George Makridis (CEO Green Break SRL, compania care deține brandul Gregory’s în România).

Brandul Gregory’s are la bază un concept inovator de coffee & Greek deli, unde clienții sunt întâmpinați cu produse realizate din ingrediente de calitate. Cei care trec pragul Gregory’s pot alege dintr-o gamă largă de plăcinte tradiționale grecești, sandvișuri delicioase realizate în fiecare zi folosind rețete originale grecești, cafea proaspăt măcinată și Freddo espresso grecesc.

La meniu se adaugă salate grecești, preparate din iaurturi grecești, dar și produse de patiserie în măsură să satisfacă cele mai variate gusturi. Un vitamin bar completează oferta disponibilă care integrează, printre altele, sucuri proaspete din fructe și legume, dar și produse cu conținut scăzut de calorii și produse vegane, realizate din ingrediente atent selecționate.

 

Înființat în 1972, brandul Gregory’s este în prezent al 9-lea cel mai mare lanț din domeniul coffee & food snack din Europa. Rețeaua numără peste 330 de unități în Grecia, Cipru, Germania și Bahamas și aproape 2.500 de angajați.

Gregory’s oferă o gamă largă de produse, precum plăcinte tradiționale grecești, sandvișuri delicioase, sortimente variate de cafea și sucuri proaspete. Cu ajutorul celor mai bune ingrediente, al rețetelor tradiționale și unice, Gregory’s atrage zilnic peste 250.000 de clienți în toată lumea.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Pozitii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related