Groupama Asigurări introduce serviciul de autoconstatare pentru persoanele juridice

Groupama Asigurări introduce serviciul de autoconstatare pentru persoanele juridice

Groupama Asigurări, unul dintre liderii pieţei de asigurări din România, a lansat serviciul de autoconstatare a daunelor pentru persoanele juridice. Astfel, companiile care ȋncheie o asigurare de Incendiu și Alte Calamități sau o asigurare a Afacerilor Mici și Mijlocii, beneficiază de facilitatea de autoconstatare, ȋn valoare maximă de 10.000 lei. Autoconstatarea pentru Property Persoane Juridice reprezintă ȋncă o dovadă a angajamentului Groupama Asigurări de a oferi continuitate clienților săi, serviciul minimizând timpul necesar pentru avizarea daunelor.

Serviciul de autoconstatare a fost anterior introdus de Groupama Asigurări pentru persoanele fizice care încheie o asigurare a Locuinței cu Extra Acoperiri, fiind un instrument larg folosit de clienți și devenind un exemplu de bună practică. Prin extinderea facilității și pentru companii, Groupama Asigurări intenționează să reducă în aceeași măsură durata de avizare a daunelor de clădiri și bunuri și să simplifice procesul de instrumentare a dosarelor de daună și în cazul persoanelor juridice.

Procedura este simplă și implică următorii pași: clienții fotografiază paguba și sună la Alo Groupama (0374.110.100), ulterior discută cu un inspector care estimează dauna, pe baza descrierii prin telefon. Dacă dauna se încadrează în limita de 10.000 lei, clienții primesc pe email instrucțiunile și lista documentelor necesare, după care revin, tot pe email, cu acestea completate și însoțite de fotografii. În cel mai scurt timp, clienții primesc devizul și propunerea de despăgubire și își trimit acordul, prin declarația de acceptare a despăgubirii.  În maximum 72 de ore de la depunerea declarației, clienții primesc suma aprobată.

Autoconstatarea pentru Property Persoane Juridice completează lista de beneficii oferite în cadrul Colecției de avantaje, un set de angajamente şi garanţii unic pe piața de asigurări din România. In cadrul Colecţiei de avantaje, clienţii beneficiază de o serie de facilităţi precum constatarea în 72 de ore de la notificarea daunelor în call center, plata unui avans de 30% din pagubă în 72 de ore de la depunerea declarației de acceptare a despăgubirii parțiale și plata finală garantată în 15 zile de la depunerea de către client a declarației de acceptare a despăgubirii.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related